Elbereth Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Mine topp 5: * Pondus * Asterix * Viggo * Tintin * Donald Hva er dine favoritter?
Gjest Pax Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Donald, Nemi, Billy, Alvefolket (sistnevnte har jeg lest og elsket siden jeg var 7 år gammel )
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Nemi er på topp, og faktisk eneste jeg leser utenom de stripene som er i avisen!
Gjest Borghild Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Min topp 5 er: Donald Pondus Tommy og tigern Nemi Knoll og Tott
Gjest Kristin_ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Åh, det er mange Nevner i fleng The Perry Bible Fellowship Guido and Luigi (bør sjekkes ut på guidoandluigi.com, utrolig mange morsomme striper om man er litt over gjennomsnittet interessert i trening eller henger mye på treningsstudio) Perler for Svin Pondus (men det er ikke like morsomt lenger ) M Rocky
krokkeknull Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Pleide å følge med på Larsons gale verden i sin tid (The Far Side - genial serie), nå må jeg nøye meg med Bizarro, og "det vanlige avisstoffet" Pondus og Nemi..
Gjest _Leela_ Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Min favoritt er FoxTrot, itillegg er jeg fan av Get Fuzzy, Mutts og Pondus. Og så må jeg ikke glemme Fables.
Fakse Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Nemi, Zitz, Rose Is Rose, Luann, Girl Genius, Fables, Rex Rudi og sikkert enda flere jeg ikke kommer på i farta
Gjest det må være Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Absolutt må ha tegneserier: Donald (Carl Barks og Don Rosa er selvfølgelige favoritter) Bør ha: Tommy og tigern Artig å lese: The Far Side (Larsons gale verden) Bizarro Lagunen Dilbert Fantomet Ernie Nemi Pondus M Fra eldre tider (da jeg var liten) husker jeg at Asterix, Valhall og Alvefolket var store greier.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Donald. Det leser jeg hver uke.
Anglofil Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Larsons gale verden Bizarro Pondus Luann Tommy & Tigern Donald Kollektivet Mvh Yvonne Endret 2. oktober 2007 av yvonne
Kitsune Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Den aller største favoritten: Usagi Yojimbo Deretter: Lille Sprint Donald Sprint Spiralis
Tabris Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ser jo nå at jeg glemte Fox Trot og Don Rosas Donaldhistorier. Liker også Kollektivet.
Gjest Nedfall Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Pleide å følge med på Lucky Luke i tidligere år. Ellers; se posten til krokkeknull..
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Leser ikke så mye tegneserier, men liker Rocky når jeg kommer over det. Blir også stadig tilsendt Pondus-striper på mail fra samboeren.
Leifr Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 The Perry Bible Fellowship Perler for Svin M (osv) Tiltredes! Godt å se at jeg ikke er den eneste med sær smak her. Det er mye snadder som primært finnes på nett. I det siste har jeg f.eks. blitt nokså hekta på Achewood:
Gjest Sesselja Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg liker - Fables (som jeg har den ære av å oversette) - Rex Rudi - Modesty Blaise (av nostalgiske grunner) -- Hverdagen som frilansjournalist: http://frilansliv.blogspot.com
Gjest Tang Lung Skrevet 3. oktober 2007 #20 Skrevet 3. oktober 2007 -Batman -TMNT -Asterix (det siste albumet skal ikke ha vært all verdens : harselas med manga samt superhelter ?) -Tintin -Sprint (Tintin wannabe) -Viggo (50 års jub i år !)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå