Gjest jannesv Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 :D Se http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=109723&cat=112 Jeg trodde første det var en aprilspøk, men det var det ikke.
Bertha Skrevet 5. april 2003 #2 Skrevet 5. april 2003 Jøsses... Men det er betingelser knyttet til det - man må jo jobbe litt for godene, da....
Gjest weathergirl Skrevet 6. april 2003 #3 Skrevet 6. april 2003 Bertha har rett i at man må jobbe litt. men hvis jeg forstår riktig så er det iallefall per i dag ikke store jobben.
anne_jo Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Det var ikke rare jobben da http://www.lavererente.no/visKategori.php?...p?categoryID=51 . Tipse fire venner skal jeg da klare for å slippe strømregningne neste år. Det spørs bare hvor mange som må til til slutt.
Gjest tone - usikker Skrevet 7. april 2003 #5 Skrevet 7. april 2003 Det står at den gratis strømmen skal leveres av Fitjar Kraftlag. Jeg har aldri fått strømmen min fra andre enn min lokale leverandør. Er det noen her som har erfaring med hvordan man bytter kraftleverandør ? Er det mye arbeid ?
Gjest prisbevisst Skrevet 8. april 2003 #6 Skrevet 8. april 2003 Jeg har byttet to ganger. Det er en kjempenkel måte å spare penger på.
Gjest har-byttet Skrevet 9. april 2003 #7 Skrevet 9. april 2003 Jeg har også byttet. Alt du behøver å gjøre er å lese av strømmåleren din. Send den nye leverandøren en underskrevet kontrakt/bestilling ( kan sendes på fax). Deretter skjer ting av seg selv. Den nye kraftleverandøren gir beskjed til din netteier og nåværende kraftleverandør om leverandørskifte og riktig avregning.
Gjest tone p Skrevet 11. april 2003 #8 Skrevet 11. april 2003 Jeg har også byttet strømleverandør en gang. Det var forbausende enkelt. LavereRente.no var jo forresten et kjempefint tilbud. Jeg likte spesielt godt vrien med at jeg slipper å snakke med noen banker før jeg VET at de både virkelig ønsker meg som kunde og at de vil gi meg noe bedre enn jeg allerede har (siden det er banken som tar kontakt med meg og ikke omvendt om jeg har forstått det riktig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå