Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger påfyll av blekk til blekkskriveren vår (Epson) og ser det er mye penger å spare på å kjøpe Epson-kompatibelt blekk ift. originalt Epson-blekk. Men er dette kompatible blekket like bra som det ekte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet
Vi trenger påfyll av blekk til blekkskriveren vår (Epson) og ser det er mye penger å spare på å kjøpe Epson-kompatibelt blekk ift. originalt Epson-blekk. Men er dette kompatible blekket like bra som det ekte?

Spørs hva du skal bruke den til ?

Skal skriveren bare brukes til vanlig tekstutskrifter, og litt grafikk sånn avogtil, burde det vel gå greit med "piratblekk". Bruker du den mye til høykvalitets fotoutskrifter hadde jeg aldri vurdert det.

Det er egentlig ett helt system som skal passe sammen, skrivere, blekk og spesielle papirtyper, for å få til bra fotoutskrifter som har god holdbarhet.

Syns du det blir dyrt med originale patroner, hadde jeg heller vurdert å sende inn bildene til en fotobutikk på nett..

Også en liten link tilslutt.

Gjest StockDama
Skrevet

printer ut mye høykvalitetsbilder, og bruker bare originalblekk... piratblekk blir ikke like pent...etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...