Mann 42 Skrevet 3. oktober 2007 #21 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, man kan lære mye av å se på Bear Grylls. En av tingene er at det er noe sånt som en skjebne verre enn døden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #22 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, man kan lære mye av å se på Bear Grylls. En av tingene er at det er noe sånt som en skjebne verre enn døden. Døden i seg selv er ikke ille men det du gjør før du på en fæl måte blir innhentet av dødens klør. Det kan være ille. Har sett Bear Grylls jeg også og det er veldig artig å følge han på dissse ferdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 3. oktober 2007 #23 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker da sønnen min var liten og vi var på skogstur å plukket bla. blåbær...ropte han plutselig: "mamma se en STOOOR blåbær" Det var en bille, og JA han puttet den i munnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 3. oktober 2007 #24 Del Skrevet 3. oktober 2007 Døden i seg selv er ikke ille men det du gjør før du på en fæl måte blir innhentet av dødens klør. Det kan være ille. Har sett Bear Grylls jeg også og det er veldig artig å følge han på dissse ferdene. Kan ikke unngå å bli imponert. Lærerikt, og man vet jo ikke om man noen gang vil få bruk for noen av tipsene. Som å tenne et bål før du krysser en islagt elv, just in case du går gjennom og må varme deg og tørke klær i en fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haavard Skrevet 3. oktober 2007 #25 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, bon apetit.. Merkelig.. Kanskje de koker dem.. ? ..eller noe så enkelt som at de dyrker dem frem under sterile forhold i noen generasjoner ? Får de ikke smittestoffer i seg, vil de heller ikke ha noe å smitte videre. Jeg aner ikke. Larver som blir brukt til rensing av åne sår er behandlet med et spesielt middel. men griser er søte syns jeg da Fluelarvene kan spises men ikke det fordervede kjøttet larvene har spist!? Hvorfor kan larvene da spises? Vet du det, det ble bare sagt at dem ikke var farlige men ikke hvorfor? .......forøvrig så ser jeg mye på den kanalen-veldig lærerikt mye av det som sendes der! Det er veldig lærerikt det som blir sendt på den kanalen.Ser også mye på National Geographic. Larvene som spiser dødt kjøtt bryter ned avfallsstoffene som kan være skadelige.Derfor kan man spise dette selvom de har spist råttent kjøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå