Gå til innhold

Shampo for sensitiv/irritert hodebunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare anbefale en shampo for sensitiv hodebunn som jeg kom over nylig!

Jeg har en hodebunn som har lett for å klø infernalsk, samtidig som håret blir fort fett, sånn at jeg har vært nødt til å vaske det hver dag.

Her om dagen ble jeg anbefalt en shampo som heter Phyto - og den funker! Nå kan jeg vaske håret to-tre ganger i uka, det blir ikke fett, og det klør ikke! Måtte bare dele det med dere, for jeg vet at det er mange som plages av dette.

Jeg kjøpte den på parfymeriet på Steen og Strøm, det er vel Estetique som holder til der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Den skal jeg prøve.

Har eksem i hodebunnen (fet type) og håret blir fett like fort som ditt. Jeg bruker Selukos fra apoteket mot eksemet, men den hjelper ikke på fett hår som sådan. Kun på å ta knekken på det meste av soppen som forårsaker eksemet.

Skal ta turen innom esthetique en dag og spørre etter den.

Skrevet

Takk for tipset. Sliter med dette jeg også, og har gjort i mange år. MEsteparten av tida har jeg brukt den fra Kerastase for sensitiv hodebunn og fett hår, men den virker ikke på meg lenger. Bruker nå Cosmica for sensitiv og kløende hodebunn fra apoteket, men da skal jeg jammen meg sjekke ut den du nevnte her, Wondergirl! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...