Anglofil Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ser det har kommet en ny side: ønskebok.no - et sted hvor man kan finne bøker på en helt ny måte (heter det også på siden). Noen som har prøvd den ut? Synes den ser ganske fin ut, men må komme litt inn i det først. Tenkte det var et fint tips til andre bokelskere der ute. Mvh Yvonne Endret 1. oktober 2007 av yvonne
Gjest *Mim* Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Kjempefin side! Jeg var på lanseringen av siden, og ungdommene som prøvde, syntes det var både enkelt og gøy. Blir bra når de får enda flere bøker i basen.
Merneith Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg så et innslag om dette på nyhetene, og fikk da et inntrykk av at det var rettet mot ungdom. Og det var akkurat det inntrykket jeg satt med etter å ha prøvd det. Sikkert fint for ungdom som ikke har lest så mye, men ikke for meg. Ellers er det jo litt teit at de kaller seg ønskebok.no når man tydeligvis må skrive onskebok for å komme til siden
Gjest Lykkeliky Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Sjekk ut www.librarything.com Kjempe bra side, kan søke på både norske og utenlandske forfattere / tittler, få tips utfra hvilke bøker du har lest og liker osv. Anbefales for alle bokelskere!
FrizzleSizzle Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Ønskebok skal være for "ungdommelige lesere", altså ungdom og unge voksne. Den er for de som ikke har så lett for å browse hyllene for å finne noe de vil lese, men ønsker seg ei bok som feks er "storslagen, truende og med masse sex". Eller morsom, lettlest og trygg. Du kan også velge kjønn og alder på hovedperson (og seksuell legning...) og sted handlingen skal foregå. Jepp, jeg er litt insider. Anbefaler alle å prøve!
Gjest *Mim* Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Prøvde librarything-lenken. Det så bra ut, men jeg klarte ikke å søke opp norske bøker - heller ikke i de norske katalogene. Dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå