Gjest Snart død Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 I følge både historiske og dagens profeter, vil verden ende nøyaktig den 12. desember 2012. Dette kan være kjekt å vite sånn at du kan planlegge litt.
Bønna Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 I følge både historiske og dagens profeter, vil verden ende nøyaktig den 12. desember 2012. Dette kan være kjekt å vite sånn at du kan planlegge litt. Tja, etter den 12. desember 2012 spiller det ingen rolle hva du gjorde før den tid. Så hvorfor skal man egentlig planlegge noe?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 12. desember 2012 skal Bønna og jeg sitte på en parkbenk og holde hverandre i hendene mens vi ser på at verden går under. Men ikke si noe til Bønna, for han vet det ikke ennå.
Gjest arnold Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Dette medfører da vel ikke riktighet ?? I følge filmen jeg så i forgårs, så.. stoppet verden for en stund siden: "3 billion human lives ended on August 29th, 1997. The survivors of the nuclear fire called the war Judgment Day."
Gjest arnold Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 I følge både historiske og dagens profeter, vil verden ende nøyaktig den 12. desember 2012. Dette kan være kjekt å vite sånn at du kan planlegge litt. Hmm.. er den datoen hentet fra Heroes ?
Gjest arnold Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 ..en annen ting, hvis 2012 stemmer.. jeg har ikke debutert enda, så jeg har 5år på meg til å finne ei dame å debutere med.
ATV Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 feil, nostredamus sa det skulle skje i 1996, så jeg går egentlig bare og lurer på hva som tar sånn tid her jeg
aline Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 feil, nostredamus sa det skulle skje i 1996, så jeg går egentlig bare og lurer på hva som tar sånn tid her jeg men tenk om verden allerede GIKK under i 1996, og at alt dette kun eksisterer inni ditt hode? Har du tenkt på det liksom?
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 I følge både historiske og dagens profeter, vil verden ende nøyaktig den 12. desember 2012. Dette kan være kjekt å vite sånn at du kan planlegge litt. Det har jo vært mange falske alarmer, så før jeg selger huset og bruker pengene på unødig, miljøødeleggende luksus, vil jeg gjerne vite hvem som sier dette?
Gjest Tex Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 hmm... Da eksisterer det i mitt hode også i tilfelle... Og jeg har allerede debutert, så hva pokker er det som tar sånn tid? kan man ikke bare bli ferdig lissom?
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 men tenk om verden allerede GIKK under i 1996, og at alt dette kun eksisterer inni ditt hode? Har du tenkt på det liksom? Jeg kom akkurat på en forferdelig tanke: Kanksje verden BEGYNTE å gå under i 1996, det går bare forferdelig langsomt.
Gjest Tex Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 hmm ja det ser vi jo allerede tegn til, jeg nevner i fleng, Bush, klima, ja det var vel de to største katastrofene..
Gjest vente Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 I følge både historiske og dagens profeter, vil verden ende nøyaktig den 12. desember 2012. Dette kan være kjekt å vite sånn at du kan planlegge litt. Ok, da ser det ut til at jeg rekker å holde 50-årsfesten min. Og jeg har debutert for lengst, er mer opptatt av å få et skikkelig selskap før verden ender. Og så slipper jeg å tenke på julegaver det året, deilig. Ingen av oss vet når verden vil ende sine dager, i følge Jehovas vitner så skulle den gått over ende opptil flere ganger uten at det har skjedd hittil. Jeg tror nok at det er større sannsynlighet for at miljøødeleggelser vil ha noe med jordas ende enn Jehovas vitner spådommer. Jeg tror jeg venter og ser hva som skjer.
Yme Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Det der er bare tull! Jehovas vitne sa at verden skulle gå under i 1985! Jeg lurer litt på hvorfor jehovas vitner fortsatt eksisterer, egentlig
Gjest Gjest_Sin_* Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 http://Skumle saker dere. Hvis man tror på det..
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 http://Skumle saker dere. Hvis man tror på det.. Hvordan i all verden visste mayaene om at jorden og solen kunne skifte poler? De var en steinaldersivilisasjon, de hadde vel ikke kompass og sånne kjekke ting? Og retningen på magnetfelt, det er vel ganske avansert kunnskap. Vi hadde jo hatt strøm i mange tiår før vi begynte å skjønne det med magnetfelt. Nei, nå er jeg ikke bekymra lenger.
Yme Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan i all verden visste mayaene om at jorden og solen kunne skifte poler? De var en steinaldersivilisasjon, de hadde vel ikke kompass og sånne kjekke ting? Og retningen på magnetfelt, det er vel ganske avansert kunnskap. Vi hadde jo hatt strøm i mange tiår før vi begynte å skjønne det med magnetfelt. Nei, nå er jeg ikke bekymra lenger. De kunne mye rart før i tia som vi ikke kan nå mer, faktisk. Ting blir glemt. Det er masse av nye oppfinnelser "idag" som andre sivilisasjoner har hatt før.
krokkeknull Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 http://Skumle saker dere. Hvis man tror på det.. Det der er det tilogmed lagd dokumentarfilm om..
Eponine Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan i all verden visste mayaene om at jorden og solen kunne skifte poler? De var en steinaldersivilisasjon, de hadde vel ikke kompass og sånne kjekke ting? Og retningen på magnetfelt, det er vel ganske avansert kunnskap. Vi hadde jo hatt strøm i mange tiår før vi begynte å skjønne det med magnetfelt. Nei, nå er jeg ikke bekymra lenger. Maya sivilasjonen var da litt mer enn primitive steinalder mennesker. Det er jo masse gåter rundt nettop denne sivilisasjonen. Likevel tror jeg ikke det er så stor grunn til bekymring altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå