klemfare Skrevet 20. september 2010 #81 Del Skrevet 20. september 2010 http://www.spidatrap.com/SpidaTrap/ Ser litt lovende ut, men himla dyr. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. september 2010 #82 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg kunne ikke brukt den selv, av to grunner: 1. Jeg hadde ikke turt å fjerne den med døde edderkopper på. Jeg er også redd døde edderkopper. 2. Jeg hadde syntes synd på dem, jeg har ikke lyst å drepe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. september 2010 #83 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som vet hvor store edderkoppene i Kristiansand er? Er de store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #84 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har tidligere ikke hatt noe problem med edderkopper og andre kryp, men etter at jeg hadde noen snekkere her som gjorde en ordenlig dårlig jobb med å bytte ut vinduene mine så har alle kryp kommet løpende til. Har forsøkt å be snekkerne komme tilbake å fikse opp i feilene de gjorde, men de har jo selvfølgelig gått konkurs.... Lurer på om det er noe jeg kan gjøre selv? Siden dette er en pågående sak kan jeg ikke fuge igjen med silikon da jeg ikke har lov til å gjøre endringer/forbedringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith Skrevet 28. september 2011 #85 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er også livredd edderkopper!! Kvalmere dyr skal man lete lenge etter! Uheldigvis bor jeg i ett gammelt hus, med fjell rundt... Så det kryr jo av type store svarte edderkopper med tjukke kropper og bein Har i tilegg en liten tvangstanke om at jeg ikke kan drepe de, så jeg fanger de under ett glass, og venter på at samboeren kommer hjem å kan sette de ut. Har hatt opptil 6 glass spredd rundt på stue gulvet Var forresten en gang så heldig å våkne opp med en i panna(!) .... Den ble i motsetning til de andre drept ganske raskt! Og jeg sov på sofaen i 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #86 Del Skrevet 28. september 2011 Haha, kjenner meg selv igjen i mye av det her. HATER edderkopper og kryp. Bor selv i kjellerleilighet, med vinduene helt på bakkenivå. Nesten så jeg ikke tør lufte her. Har vinuet opent noen få timer midt på dagen når det er lyst. Har nesten alltid bodd i kjellere, så burde vel ha blitt immun mot skrekken. Men neida. Å se de krype over dyna etter du har lagt deg, våkne med de i ansiktet, og se de senke seg ned fra taket med retning -> DEG! Vel, dette har vel bare økt min angst for disse "lykke"dyrene, som så hjelpsomt spiser andre insekter. Før jeg legger meg har jeg samme rutine hver kveld. Skrur på lyset, sjekker tak og alle vegger, rister dyna og ser under puten. Er det ingen skumle inntrengere, så legger jeg meg med et lettelsens sukk. Helt til tankene begynner å svirre, og jeg "kjenner" alle edderkoppene som kryper og krafser på meg. Selv om jeg vet dette er fantasien som løper løpsk, så får jeg frysninger og må "børste bort krypene". Pjuh, for et liv. Og ja, skrekken med å se en edderkopp krype under eller over sengen, uten å se snurten av den igjen. Ubeskrivelig! Sofaen neste!! :gjeiper: Fikk og den glede av å treffe på min ALLER STØRSTE edderkopp noen sinne. Det er ikke så lenge siden, og hadde det ikke vært for at foreldrene mine var på ferie hos meg, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Min reddende engel av en mor, fanget monsteret og puttet den i en glasskål den ikke kunne å klatre i. Puttet så en post-it lapp oppi for å måle str. Vel.. edderkoppen sto over den og tuchet ikke papiret en gang. Ekle kroppen med de lange, hårete bena. FYSJ! Nei! Nå er det leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 29. september 2011 #87 Del Skrevet 29. september 2011 Permetrin ekstra tar knekken på alle slags insekter. Sprayer litt i vinduskarmer og langsmed lister, så dør alt som er, og de holder seg borte! :D Fluene dør også, så det trengs ingen edderkopper til å holde dem borte heller. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå