Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hmmm, jeg er veldig lei av hva folk sier om pupper, jeg plages veldig av størrelsen på mine pupper, føler meg ikke kvinnelig, pgr av at jeg går med store gensere hele tiden, når jeg først går med kjole, så sier alle vær stol av puppene dine, kjempe fin størelse, skulle ønske jeg hadde større osv. jeg er MØKK LEI av det der, jeg vil at de skla reduseres neo meget, sånn at det ser sexy ut nå man går med singlet, eller man faktsik kan få en bikini top på. noen som skjønner hva jeg mener?
Gjest *Mim* Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Skjønner jeg deg riktig når du sier at du har for store pupper? Og ikke føler deg kvinnelig? Store pupper kan helt klart være en plage, både fysisk og psykisk. Man kan få redusert dem, hør med legen din om du er så plaget at du kan få operasjonen dekket.
fager Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 hmmm, jeg er veldig lei av hva folk sier om pupper, jeg plages veldig av størrelsen på mine pupper, føler meg ikke kvinnelig, pgr av at jeg går med store gensere hele tiden, når jeg først går med kjole, så sier alle vær stol av puppene dine, kjempe fin størelse, skulle ønske jeg hadde større osv. jeg er MØKK LEI av det der, jeg vil at de skla reduseres neo meget, sånn at det ser sexy ut nå man går med singlet, eller man faktsik kan få en bikini top på. noen som skjønner hva jeg mener? skjønner hva du mener, og hvordan det føles å ha altfor store. Jeg har jo fått positive kommentarer både fra kvinner og menn, og mine venninner misunner meg nesten, MEN de har jo ingen anelse om hvor stor belastning de er for meg både psykisk og fysisk. Jeg har ihvertfall bestemt meg for å legge meg under kniven, men etter at jeg er ferdig med ammingen, og gått ned 10 kilo
Gjest Begonia Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Skjønner deg godt jeg. Jobber med samme sak jeg. Har fått beskjed fra legen, om at jeg får operasjon. Men jeg må ned noen få kilo først... Ta kontakt med legen du også. For det er du som plages av å ha for store bryster. Hva andre mener om den saken, er uvesentlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå