Gjest ButtHead Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 På coca-cola reklamen spilles det en sang som går omtrent sånn her; " I might be young, but not... aha...ohyeah...aha...ohyeah...Lyder dette kjent for noen? Syns denne sangen høres innmari bra ut, så håper noen vet tittel,samt artist. På forhånd takk til de som svarer!
Gjest ButtHead Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Jeg prøver igjen; Jeg ser det har blitt foretatt en god del visninger på innlegget mitt, er det virkelig ingen som vet tittelen på sangen? Håper ikke dette blir sett på som "mas" fra dere brukerne..
Gjest Clea Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Hei! Det var ett program på tv som omhandlet produjsonen av denne reklamen (eller så hadde de ett innsalg på Absolutt Underholdning) Slik jeg forstod det så ble denne sangen innspillt kun for å bli brukt i denne reklamen...Men det kan jo være at sangen faktisk eksisterer på en singel eller noe...Tror det var en norsk gruppe, reklamen er hvertfall norsk! Du kan jo kanskje forhøre deg med coca Cola Companiet? Mvh Clea
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 www.coca-cola.no De kan garantert hjelpe deg- så vidt jeg husker er denne sangen utgitt på en Cola Cola promo CD-singel. Minnie
Gjest ButtHead Skrevet 10. april 2003 #5 Skrevet 10. april 2003 Takk for svar :D Jeg skal sjekke ut coca-cola.no i håp om å finne tittelen på sangen!
Gjest ButtHead Skrevet 29. april 2003 #7 Skrevet 29. april 2003 Fant du ut noe? *for lat til å sjekke selv* Nei, jeg fant ikke noe der, dessverre. Det er dumt for jeg går og nynner på den sangen og det er så irriterende å ikke vite tittelen. "I might be young but not a fresh one, aha, oyeah, aha, oyeah. Young love, set free, for you, and me, aha, oyeah"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå