Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Prøver å måle hvor bred jeg er rundt brystet. I følge nettsiden jeg ser på skal jeg gjøre det på brystets fulleste, så gjør det fra over ryggen og over brystvortene. Får 82 cm (som virker vel i overkant). Videre ser jeg på et skjema over centimetere og inches hvor det på den aktuelle toppen skal være 12 inches som er normalt for meg, hvilket jeg ikke får til å stemme med cm... Noen som kan hjelpe?

http://www.net-a-porter.com/product/19426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt spørsmålet. Hvis du er 82 cm rundt puppene så tror jeg vel ikke xs i den toppen er noe for deg....?

Gjest Frysepulver
Skrevet
Skjønner ikke helt spørsmålet. Hvis du er 82 cm rundt puppene så tror jeg vel ikke xs i den toppen er noe for deg....?

Er det jeg ikke skjønner, for jeg er normalt en XS/S... Jeg er 167 høy og veier 50 kg og har normale pupper i forhold til kroppen. Bruker 75 B som regel i BH

Skrevet

Sikkert at du ikke har vrengt målebåndet på veien rundt?

Gjest Frysepulver
Skrevet

Det er et kort målebånd som går til 64 centimeter og det gikk ikke helt rundt, så skjøtet med 18...

Skrevet

Synes ikke det høres rart ut jeg, hvis du er 75 rundt brystet under puppene er det ikke rart om du er 82 rundt brystet midt på puppene.

(Ikke for det, det kan da virkelig ikke stemme at du bruker 75 i bh størrelse du som er så smal og liten? Jeg bruker 75 eller 80, og jeg er elefant i forhold til deg...)

Jeg kikket på sidene, og jeg tror de mener at du skal måle bare framsiden, f.eks at du legger en topp som er passe flatt og måler bredden. Stemmer det da?

Gjest Frysepulver
Skrevet
Synes ikke det høres rart ut jeg, hvis du er 75 rundt brystet under puppene er det ikke rart om du er 82 rundt brystet midt på puppene.

(Ikke for det, det kan da virkelig ikke stemme at du bruker 75 i bh størrelse du som er så smal og liten? Jeg bruker 75 eller 80, og jeg er elefant i forhold til deg...)

Jeg kikket på sidene, og jeg tror de mener at du skal måle bare framsiden, f.eks at du legger en topp som er passe flatt og måler bredden. Stemmer det da?

Kan hende de mener det...

nå har ikke jeg brukt BH på noen år pga stiftene i brystbeinet, men sist jeg brukte BH brukte jeg 75. Meget mulig det er veldig feil, men har aldri giddet å måle det skikkelig fordi jeg nå bruker trøyer under gensere osv

Skrevet (endret)

( Angående bh-størrelse: Du står jo der med målebåndet da snuppa, så du kan jo bare finne det ut med en gang...

Her kan du finne bh-str din: http://www.underverker.no/Meny_oppe/bh-guiden/ )

Så er det toppen:

13 inches på bust i str S tilsvarer 66 cm. Mål fra den ene siden, over puppene til den andre siden, og se hva du får.

Endret for å gjøre det mer forståelig.

Endret av Drua
Gjest Frysepulver
Skrevet
Hva da?

Målingen ;)

Men er ikke så nøye, jeg glemmer sikkert å kjøpe den toppen likevel ;)

Skrevet

Det er en søm i siden på alle topper, sant? Mål fra den sømmen, over puppene og til den andre sømmen. Jeg tror det blir riktig skjønner du. Altså du skal bare måle fronten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...