Gjest Poirot Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Hva er den enkleste måten å sitere eks bare en setning fra et innlegg? Er så kjedelig å først sitere, og så klippe vekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 Hmmm... kan jo for eksempel markere den aktuelle setningen, kopiere (Ctrl + C), og lime inn (Ctrl + V)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 [quote=navnet" i den første "Quote-klammen".... Slik: [quote="Donpedro"]Hva er den enkleste måten å sitere eks bare en setning fra et innlegg?[/quote] OG det blir seende slik ut: Hva er den enkleste måten å sitere eks bare en setning fra et innlegg? Hmmm---- Dette ble kanskje litt rotete forklart, men det er bare å spørre dersom du ikke forstod det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. april 2003 #4 Del Skrevet 5. april 2003 Ja, jeg glemte selvfølgelig quote-delen... Marker det du har limt inn igjen og trykk på Quote. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2003 #5 Del Skrevet 5. april 2003 @lfa.... Det var mye enklere, ja (hvorfor har ikke jeg fått lært den tidligere????) Jaja, så lærte jeg også litt i dag. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. april 2003 #6 Del Skrevet 5. april 2003 Hmmm... kan jo for eksempel markere den aktuelle setningen, kopiere (Ctrl + C), og lime inn (Ctrl + V)? AHA!!!!!! Takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå