Gjest Beate Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 heisann! Lurer litt på om noen her inne har vært plaget en del med blant annet halsbetennelse, og deretter fått halsbyll... kikka nedi halsen min her.. og det ser ut som jeg har fått halsbyll.. på ene siden i halsen.. skal ringe å snakke med lege på mandag... men til så lenge.. noen her inne som har erfart det samme? Beate :cry:
Nile Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Ikke for å skremme deg men, joda, har hatt halsbyll to ganger. Den første gangen skjønte ikke legen at det var det som plaget meg, og sendte meg hjem uten videre oppfølging. Dette førte til at betennelsen ble så omfattende at jeg nesten ikke fikk puste, kjeven sperret seg og jeg ble sendt på sykehus hvor de måtte skære opp faenskapet. De tømte da flere ml puss ut... Æsj, ikke vent for lenge før du går til lege da. Har hatt halsbyll en gang til, men kom da så tidlig til (en flink)lege at det holdt med penicillinkur. Fikk imidlertid beskjed om å ta det med ro for å forebygge blodforgiftning. Har nå tatt mandlene mine for seks uker siden, så nå slipper jeg vel dette flere ganger. :-?
Gjest Starya Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Har hatt en liten en, på den ene mandelen. Pencilinen drepte den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå