Gjest ts Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 I kveld skulle jeg arrangere en rolig brettspillkveld med venner. De andre gangene jeg har arrangert slike kvelder har det vært veldig morsomt for alle sammen, og alle har mast om flere slike kvelder. Men... I dag kom det ingen 7 venner av meg - ja, SYV - hadde sagt ja til å komme, og jeg hadde flidd om huset, laget masse god mat, kjøpt inn nye brettspill, dusja, stelt meg som bare det og sett fram til dette i to uker. Men så kom det altså ingen Hun ene trodde det var neste søndag. Han andre var så sliten etter jobb. Den tredje hadde blitt satt opp på vakt på jobben og kunne ikke bytte. Den fjerde skulle på kino med faren sin, og hadde alt kjøpt billetter. Den femte var blitt syk. Den sjette hadde fått overraskende besøk av typen. Den syvende var for bakfull. Men jeg er likevel lei meg jeg... :gråte: Hvor teit er det ikke å bli lei seg når alle har legitime unnskyldninger..?*sukke*
Gjest lillebøll Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Lov å bli lei seg når man har gledet seg. Dessuten er det jo veldig sent med masse unnskyldninger samme dagen, så jeg forstår deg.
*melis* Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Det er kjedelig å bli sviktet av venner, samme hva grunnen er. "Been there, done that", mange ganger!
Gjest Gjest_ulla_* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 I kveld skulle jeg arrangere en rolig brettspillkveld med venner. De andre gangene jeg har arrangert slike kvelder har det vært veldig morsomt for alle sammen, og alle har mast om flere slike kvelder. Men... I dag kom det ingen 7 venner av meg - ja, SYV - hadde sagt ja til å komme, og jeg hadde flidd om huset, laget masse god mat, kjøpt inn nye brettspill, dusja, stelt meg som bare det og sett fram til dette i to uker. Men så kom det altså ingen Hun ene trodde det var neste søndag. Han andre var så sliten etter jobb. Den tredje hadde blitt satt opp på vakt på jobben og kunne ikke bytte. Den fjerde skulle på kino med faren sin, og hadde alt kjøpt billetter. Den femte var blitt syk. Den sjette hadde fått overraskende besøk av typen. Den syvende var for bakfull. Men jeg er likevel lei meg jeg... :gråte: Hvor teit er det ikke å bli lei seg når alle har legitime unnskyldninger..?*sukke* Det var virkelig ikke alle av de unnskyldningene som var legitime! Å ta feil av dagen - ok, det kan skje de beste, men en unnskyldning er likevel på sin plass. Sliten etter jobb: Drikk litt kaffe og kom deg avgårde, har man en avtale så har man en avtale. Satt opp på vakt: Kjipt, ikke noe man kan gjøre med, men man ringer og sier fra så snart man får beskjed. På kino med faren: Nei! Dårlig, dårlig unnskyldning. Når man først har avtalt noe med en annen så går man ikke bare hen og kjøper kinobilletter til samme dagen. Syk: ok Besøk av typen: Dårlig unnskyldning, med mindre typen bor i uganda og bare kommer på besøk to ganger i året. Ellers sier man fra til typen at beklager, jeg har allerede en avtale, kanskje du får si fra neste gang du kommer på besøk? Evt spørre deg om hun kan ta med seg typen. Bakfull: Dårlig, dårlig unnskyldning. Vet man man har en avtale neste dag så lar man være å drikke seg fra sans og samling kvelden før. Beklager, men jeg synes halvparten av vennene dine er respektløse og bedritne. Jeg ville sagt klart ifra at når de har avtalt noe med deg får de gjøre sitt beste for å holde avtalen.
Gjest s.n Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Kjipt. Ville blitt forferdelig skuffet av denne type oppførsel! Neste gang de maser om spillekveld får du be dem arrangere det selv. Du kan eventuelt tilby å ta med de nyinnkjøpte spillene... Dårlig gjort.
Gjest ts Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar alle sammen. Bra jeg ikke er alene om å bli skuffet over sånt i alle fall! Det var forresten ei venninne til som skulle komme også (jeg er ikke så flink å telle når jeg er deppa tydeligvis), som ikke kom fordi hun først sovnet klokka 12 på formiddagen, og dermed sov til langt etter tidspunktet hun hadde sagt ja til å komme. DEN har jeg vanskeligere for å tilgi altså...det er jo en grunn til at man har vekkerklokker, eller..? *frustrert*
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 I kveld skulle jeg arrangere en rolig brettspillkveld med venner. De andre gangene jeg har arrangert slike kvelder har det vært veldig morsomt for alle sammen, og alle har mast om flere slike kvelder. Men... I dag kom det ingen 7 venner av meg - ja, SYV - hadde sagt ja til å komme, og jeg hadde flidd om huset, laget masse god mat, kjøpt inn nye brettspill, dusja, stelt meg som bare det og sett fram til dette i to uker. Men så kom det altså ingen Hun ene trodde det var neste søndag. Han andre var så sliten etter jobb. Den tredje hadde blitt satt opp på vakt på jobben og kunne ikke bytte. Den fjerde skulle på kino med faren sin, og hadde alt kjøpt billetter. Den femte var blitt syk. Den sjette hadde fått overraskende besøk av typen. Den syvende var for bakfull. Men jeg er likevel lei meg jeg... :gråte: Hvor teit er det ikke å bli lei seg når alle har legitime unnskyldninger..?*sukke* De ghar liten respekt mener jeg. Alle unnskyldninger de har ramset opp viser at det var tid å ringe deg. klart du er skuffet. Skulle bare mangle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå