Gjest Gjest_Electra_* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Fikk strømregning på 13000 denne perioden. det mente vi var feil siden vi hver periode har betalt mellom2-3000 i strømregning. da sier de på kraftlaget at det er siden 2005..... er det ikke oppgjør hvert år da?? Og ikke er det spesifisert på regningen at det er fra gammelt av heller... noen som vet??
Cujo Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 De skal jo spesifisere på hver regning hva fakturaen gjelder.
Wildy Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Om dere har lest av måleren og hatt regninger på 2-3000 høres det en smule merkelig ut at det plutselig skal dumpe inn en regning på 13 000?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 hadde jeg vært dere hadde jeg nok klaget og bedt om en spesifisert regning. Min foreldre fikk en strømregning for noen år siden på denne størrelsen, de klaget og det viste seg at de hadde fått strømregningen til et lite firma i nabolaget, hvordan det hadde skjedd vet jeg ikke men det kan helt sikkert lønne seg å sjekke. Jeg har selv opplevd å få strømregninger som viser seg å være mye større enn det de skulle være, de hadde blant annet lagt til det samme beløpet 2 ganger...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Dersom dere ikke har lest av måleren siden 2005 og hele tiden betalt etter stipulert bruk, kan slikt skje.... Men dere har vel lest av måleren? Vi har aldri fått så høy regning. Verste var vel vintern 2004/2005. Husker det ennå for da fikk vi over 7000,- på en regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå