dwood333 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hei noen som kan anbefale en bra krem mot rynker??
Gjest yx Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei noen som kan anbefale en bra krem mot rynker?? Den beste jeg noensinne har brukt er Revitage fra Dr,Melumaddag/natt pluss serum med botox-effekt se www.avera.se
dwood333 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 oki,men hvor får jeg kjøpt den? takk for svar:)
Gjest Gjest_benedikte_* Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 www.cosmoparmas.com/no32585 har en utrolig bra serie fra italia som heter vita age den har redusert mine og flere andres rynker verd et forsøk
Gjest Gjest_Grete_* Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Jeg bruker nærende krem fra Exclusive Organic Care og er veldig fornøyd. Den gjør rynkene litt mindre synlige. Tror ikke det finnes kremer som fjerner helt. Uansett så er det viktig å gi huden masse næring og fuktighet. Og forebyggende pleie i ung alder er viktig samtidig som man bør unngå for mye soling. Når jeg rengjør ansiktet pleier jeg også å massere huden i sirkelbevegelser. Jeg har tro på at det strammer litt opp, men vet ikke sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå