Gå til innhold

favorittparfymen min under 200 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endeleg kom Promesse under 200 kroner! 198,89 NOK :) MEN vil det vera mogleg at den blir stoppa i tollen fordet?? :klø: Er det dumt å kjøpa noko til rett under 200 kroner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan den bli. Tollvesenet operer med egne valutakurser. Ellers kan jo kursene forandre seg fra da du bestiller og til pakken din er i Norge.

Skrevet

Strawberrynet skriver beløpet i NOK på pakka så lenge du har valgt NOK når du bestilte. Da har tollvesenet lite grunnlag for å regne utifra dollarkurs og det skal gå greit å bestille.

Uansett, dersom du skulle måtte betale toll vil Strawberrynet refundere utlegget.

Skrevet

Tollvesenet bruker faste kurser uke for uke, så du kan gå inn å sjekke hvilken sats de bruker den uken her! :)

eller jeg kan sjekke for deg jeg.. 5,53 kr pr dollar gjelder den uken her!

Skrevet

Takk for svar :)

Takk for at du ville finna kursen til meg, Mischa :) Eg er på nippet til å senda av ei bestilling, trur eg greier å halda meg nokre øre under 200 kroner....

Skrevet

Jeg kjøpte parfyme på SN til 260,- og betalte ikke toll. Tror de hadde skrevet lavere verdi utenpå esken, husker ikke sikkert.

Skrevet
Jeg kjøpte parfyme på SN til 260,- og betalte ikke toll. Tror de hadde skrevet lavere verdi utenpå esken, husker ikke sikkert.

Ja, jeg tror også de har satt lav verdi på pakkene mine med parfyme .. Mener det har stått $16 uansett verdi ..

Skrevet

Eg kjøpte sjølv ein liten miniatyrparfyme og ein neglelakk med ein samla verdi godt under 200, dette måtte eg betala toll for. Trur SN hadde skrive ein større verdi enn det som var tilfellet... Uansett greit å vita at de har opplevd det motsatte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...