Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg fikk ett barn sammen med. Han var ikke snill mot meg, han lo av meg og var til tider voldelig mot meg ( og sa at det var min egen feil ) så etter lang kamp ble jeg fri...MEN han fant seg fort en ny dame-som han virker snillere mot enn det han var mot meg. De har samvær med barnet mitt når det passer dem-og siden barnet krever mye så er jeg også glad for avlastning ( pluss at det har kontakt med far )

Jeg hjalp denne mannen med så mye på det personlige plan,men jo mer jeg støttet jo mer hatsk og sint ble han på meg

nå skryter han denne nye damen opp i skyene-og jeg synes det er vondt når jeg invisterte så mye tid, følelser og fikk ett barn med denne mannen. / Hadde aldri fått barn med ham visst jeg visste..

Er singel mor nå, er mye alene faktisk-de mennene jeg har møtt har kun vært ute etter en ting. Ser mange familier rundt meg, og jeg føler meg faktisk ensom.

Han som var så stygg mot meg, fikk seg en dame-og de har det fint-mens jeg er låst med dårlig økonomi og treffer kjipe menn.Dessuten så tror jeg mye i meg er ødelagt, kommer aldri til å kunne stole på en mann igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Den bitterheten hjelper deg ingenting. Det du trenger er å lære å elske deg selv, få selvtillit og utstråling så vil du nok finne noen du også.

Det har du tid til nå mens du er singel. Din eks får ingen slik utvikling. Tenk på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...