Gå til innhold

Oslo marathon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har løpt Oslo halvmarathon, eller kanskje fullført hele løypa?

I såfall: er dere fornøyd? Gikk det bra?

*misunnelig*

Skrevet

Halmaraton her!! Nøyaktig 2 timer og det var målet mitt. Aldri løpt så langt før så jeg var fornøyd når kroppen hele distansen. Er bare imponert over de som løper fullmaraton, men hvem vet om et par år med litt mer trening?

Du får komme deg på bena igjen så du kan stille til neste år :)

Skrevet (endret)

..... fjernet

Endret av Supraspinatus
Gjest Elastica
Skrevet
Halmaraton her!! Nøyaktig 2 timer og det var målet mitt. Aldri løpt så langt før så jeg var fornøyd når kroppen hele distansen. Er bare imponert over de som løper fullmaraton, men hvem vet om et par år med litt mer trening?

Du får komme deg på bena igjen så du kan stille til neste år :)

Gratulerer! Det er så fantastisk å løpe over målstreken etter så mange kilometer. Du er flink som klarte det! Løper du mye?

Skrevet

Har faktisk aldri trent så veldig mye sånn historisk sett. Begynte å løpe for halvannet år siden, nå løper jeg 45-60 min stort sett annenhver dag. Har skjønt at det er veldig individuelt hvor mye som er mye så jeg vet igrunn ikke. Er jo i bedre form enn mange venninner men ser jo at mange løper mye fortere enn meg så...

Hva med deg? Mener jeg har lest i et tidligere innlegg at du har vært skadet, planer om å løpe igjen?

Nå har jeg bestem meg for en uke fri fra trening, regner med kroppen trenger litt hvile også. Dessuten reiser jeg snart på fjellet med barna og da får jeg klare meg med litt gåturer i terrenget.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har operert kneet, og kan ikke begynne å løpe før til sommeren igjen, dessverre.

I fjor løp jeg flere halvmaraton og noen andre løp opptil 16 km. Den raskeste halvmaratonen løp jeg på 1 time og 43 minutter. Egentlig har jeg bare løpt de siste tre årene, etter at jeg fikk barn, bortsett fra en periode da jeg var i tjue-årene. Så jeg har hvertfall registrert at det aldri er for sent å trene seg opp igjen, for jeg har hatt en jevn forbedring mens jeg har holdt på. Jeg har i perioder løpt mye, og har vært nede i 1 time og 12 minutter på en nokså kupert 16 km løype her jeg bor.

Uansett er det veldig gøy, og jeg hadde planlagt helmaraton i år. Det får bli i 2009 eller 2010. Greit å ha et mål å strekke seg etter. Har veldig lyst til å løpe maraton i Tromsø.

Skrevet

Det er det jeg sier, mange spreke der ute. Virker som du er en av dem. Jo da, deilig å løpe, får rensket opp i hodet etter en stressende dag, eller starte dagen med en løpetur, det er også deilig. Komme helt fresh på jobben om morningen, det er godt. Best er det om våren og høsten og løpe mens det er skumring og komme inn igjen og se at dagslyset er helt fremme.

Du får ha lykke til med opptreningen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...