Gå til innhold

Noen som har en Interiørblogg og anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det finnes noen gode interiørblogger derute? Gjerne norske, men utenlandske er ok også :D

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet
Hei!

Lurer på om det finnes noen gode interiørblogger derute? Gjerne norske, men utenlandske er ok også :D

Lenge siden du har lagt inn dette, så du har nok funnet noen blogger selv...

Men viss ikke, ta en tur til Norske interiørblogger

Hilsen Stine

Stine´s hverdag

• 9 måneder senere...
Gjest frublomst
Skrevet
Hei!

Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale mange, men trekker fram noen av mine favoritter her:

Huset på Planen

Min favorittinteriørblogg. Huset på Planen har en ren, klassisk, moderne stil med sans for dansk design. Fokuset ligger på interiør, og det er mange bilder (av høy kvalitet) tatt av bloggeren selv, samt en del produktbilder. Tekstene er lettleste, behagelige og informative. Jeg vil spesielt trekke fram hytta ved sjøen, som er som en drøm, og som får meg til å drømme meg helt bort. "Dagens vinduskarm" er alltid hyggelig og inspirerende. Bloggen er svært inspirerende, og har et fokus på forseggjordte detaljer.

Moderne retro

Moderne retro er litt i samme kategori som Huset på Planen, men de er likevel ganske forskjellige. Bloggeren er spesielt flink til å finne fram til praktiske produkter med lekkert design, men det er også en del (gode) bilder tatt av bloggeren selv.

D'constructed by *SNYdesign: Architecture and Interior Design og Desire to inspire

Disse bloggene er for meg rene inspirasjonsblogger. Førstnevnte presenterer en del produkter, men har kanskje enda større fokus på interiørbilder fra leiligheter o.l., samt noe arkitektur. Sistnevne blogg har i all hovedsak fokus på interiørbilder fra leiligheter, hus o.l. Bildene er fantastiske og utrolig flotte.

Endret av Grønt blad
Gjest ~Milla~
Skrevet

Kan alltids ta en titt i min blogg ;)

Trykk på linken i signaturen min.

Skrevet (endret)

hihi - jeg holder med Milla - hva med å besøke min?

http://medimalistisk.blogspot.com

Millas er også fin - og som er nevnt her: Norske interiørblogger - og klikk deg ev videre derfra...

Liker Moderne retro og Ifra Lahell... Det kommer veldig an på stilen din også. Det er mye shabby chic der ute for tiden. Jeg blir litt gjespete av det, selv om jeg synes det er fint, liker jeg litt variasjon :)

Endret av Fr. Linn
Skrevet

Young House Love

Koselig og personlig interiørblogg fra et (amerikansk) par som har pusset opp huset sitt selv. Mange diy-tips. De gir også design-/interørhjelp til andre, og derfor kan du få ideer til andre stiler enn bare dere stil. De er kjempeflinke når det gjelder fargesammensetning og har et godt øye for hva som skal til for å gjøre det lille ekstra som får rommet til å faktisk virke hjemmekoselig.

(Og så er hunden deres kjempeskjønn!)

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Jeg har og min egen interiørblogg om du vil ta en titt!

www.urbanretro.org

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

frkligaard.blogspot.com er en instiprerende ny blogg.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Har vel nevnt dei eg synes er spannandes og ansleis. Ellers så skriv eg litt om interiør sjølve. Berre og følga med på http://agurkolat.blogg.no

Bloggen min er ikkje noko kvitstil greier. Meir retro :)

Skrevet
Jeg følger med på hvitstil.com

Jeg og! Min favorittblogg:)

Gjest Gjest_Nicoline_*
Skrevet

Jeg skulle ønske det var flere blogger som viste litt annerledes hjem. Ikke bare typiske design-hjem, shabby-chic, ol ..

Har nettopp innnredet mitt nye hjem og skulle gjerne hatt tips og hjelp ifm kunsten å henge opp kunst, tips til plassbygde hyller, skap og skjenker, hvordan utnytte plassen maksimalt, smarte og funksjonelle løsninger for symaskin, smart utnyttelse av tenåringsrom osv ..

Noen som vet om noe sånt?

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil trekke opp denne tråden igjen. Noen som har noen interiørblogger de vil anbefale?

Anonymous poster hash: 357ae...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...