Gjest graceland Skrevet 30. september 2007 #1 Del Skrevet 30. september 2007 Det er bare lov å si en! Så kan man gå tilbake og se etterpå hvem som hadde rett. :D Jeg tipper på ANNE RIYAH ROALKVAM fra Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. september 2007 #2 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg tror også årets idol kommer fra Stavangertraktene. Jeg tror han Glenn som sang så utrolig bra på duetten sist vinner, husker ikke hva han heter til etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Del Skrevet 30. september 2007 Idol Helge (Tverdal) så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 30. september 2007 #4 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg tror også årets idol kommer fra Stavangertraktene. Jeg tror han Glenn som sang så utrolig bra på duetten sist vinner, husker ikke hva han heter til etternavn. Glenn Roger Lyse heter han, og er profesjonell musiker allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. september 2007 #5 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har ikke noen favoritt enda.. men kanskje det kommer etterhvert synes han var veldig flink han som spilte på den lille gitaren på audition. (vet det har et annet navn, men kommer ikke på det) Vet heller ikke hva han heter, noen som vet? Er han fortsatt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. september 2007 #6 Del Skrevet 30. september 2007 Da tipper jeg Isabella, tror det var det hun hette.l. Var 24, har langt lyst hår. Hvis hun ikke ble popstjerne, skulle hun bli prest. Hun hadde bra stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 30. september 2007 #7 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg heier foreløpig på han med mandolinen, Sindre het han vel, også liker jeg hun som skulle rekke bussen og Isabella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. oktober 2007 #8 Del Skrevet 1. oktober 2007 Heia mandolinmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 1. oktober 2007 #9 Del Skrevet 1. oktober 2007 En eller annen dust som ingen vet hvem er etter et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 1. oktober 2007 #10 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bent Andreas. Han med gitaren fra Toten. Vet ikke om han var i ja, nei eller i tvil gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 1. oktober 2007 #11 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er sikker på at Benedicte vil sloss med nebb og klør for å få han brannmannen med. Makan til sikling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. oktober 2007 #12 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bent Andreas. Han med gitaren fra Toten. Vet ikke om han var i ja, nei eller i tvil gruppen. Han var i ja gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest july_2 Skrevet 5. oktober 2007 #13 Del Skrevet 5. oktober 2007 jeg tror at den som viner idol er en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 8. oktober 2007 #14 Del Skrevet 8. oktober 2007 TV2, telefonselskapet og Se&Hør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 8. oktober 2007 #15 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg tror han der som ligner litt på kurt nilsen vinner. kim rune hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå