Gå til innhold

"oppskriften på brudd"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Nå har det seg slik at jeg vil ut av et langt forhold med barn. Jeg har tenkt lenge og vel, for og imot, men besemt meg for at det er dette jeg tilslutt ønsker.

Mye av problemene våre er veldig dårlig kommunikasjon, mye jobb fra hans side, veldig ulik personlighet og ulike interesser, bla.

Vi har tatt dette opp en gang før, gav forholdet en sjanse, men har ikke snakket om dette senere. Jeg vet at han ikke tar dette opp pga redsel for å bli forlatt. Jeg er vel feig som heller ikke har tatt det opp, i redsel for å såre.

Det er jo tydelig at det er noe galt med kommunikasjonen, men jeg vet ikke hva jeg skal si, hvordan jeg skal ta dette opp med min partner, synes det hele er veldig vanskelig. Det er jo bblen som sprekker snart..

Håper at noen som har vært gjennom brudd før, vil gi meg "oppskriften" for hvorda gå frem..

Trenger så sårt noen råd, jeg føler at alt er kjørt seg fast..

Takk for at du gadd lese..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan dere ikke gå på familivern kontoret å snakke med en tredje person som kan hjelpe dere å kommunisere. så han skjønner hva du vil å mener og omvendt. ofte vanskelig for mannfolk å snakke om følelser,,

si til han at du føler at dere har kjørt dere fast å at du ikke vet helt verken fram eller tilbake? skylder ikke du han det?

i steden for å bare stikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...