Gjest klossmajor Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg bestilte flybilletter nå for snart 2 mnd siden. Da jeg hadde betalt og alt var ferdig, så skulle jeg bare vente på mail ifra sas braatens med bekreftelse på billettene jeg hadde bestilt. Men så samme dag, ble det storm og hele internetttilgangen min klikka, og var nede i en hel uke. Når vi endelig greide å komme oss på nett igjen, så hadde mailadressen min blitt (av en eller annen merkelig grunn) tilbakestilt, så jeg måtte vente til noen kunne komme og fikse det for meg, som var idag. Da jeg endelig fikk mail-adressen på skinner igjen, kom det kun mail som var sendt til meg for 3 uker tilbake. Så da har jeg ikke fått noe ang. flybillettene. Og jeg må ha referansenummeret på flybillettene slik at jeg får selve billettene den dagen jeg står på flyplassen. om dere skjønner hva jeg mener. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre nå?
Cata Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Prøv å logg deg på SASBraathens siden. Du måtte vel registrere deg der da du bestilte. Så kan du gå på "mine reiser" eller noe slikt på din bruker. Der skal bestillingen ligge.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Dersom du ikke printet eller skrev ned noe som helst og ikke fikk elektronisk billett koblet til kredittkort bør du sikkert ringe dem.
ToveM Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Dersom du ikke printet eller skrev ned noe som helst og ikke fikk elektronisk billett koblet til kredittkort bør du sikkert ringe dem. Vi bestilte på Norwegian her i vår en gang, rett etterpå røk maskinen vår og alt fosvant for vi fikk kjørt ut bilettene, men vi hadde kjørt bookingnr og slikt, Nå kan vi bare gå inn på mine sider på Norwegian og hente ut billettene med å bruke referanse nummer, så billettene ligger nok der, men kanskje du må ta kontakt hvis du ikke har bookingnummer?
SnillMito Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg bestilte flybilletter nå for snart 2 mnd siden. Da jeg hadde betalt og alt var ferdig, så skulle jeg bare vente på mail ifra sas braatens med bekreftelse på billettene jeg hadde bestilt. Men så samme dag, ble det storm og hele internetttilgangen min klikka, og var nede i en hel uke. Når vi endelig greide å komme oss på nett igjen, så hadde mailadressen min blitt (av en eller annen merkelig grunn) tilbakestilt, så jeg måtte vente til noen kunne komme og fikse det for meg, som var idag. Da jeg endelig fikk mail-adressen på skinner igjen, kom det kun mail som var sendt til meg for 3 uker tilbake. Så da har jeg ikke fått noe ang. flybillettene. Og jeg må ha referansenummeret på flybillettene slik at jeg får selve billettene den dagen jeg står på flyplassen. om dere skjønner hva jeg mener. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre nå? Trøste og bære, vi lever i 2007. Alt du trenger er kredittkortet du brukte, og knapt nok det.
Gjest nabo Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Trøste og bære, vi lever i 2007. Alt du trenger er kredittkortet du brukte, og knapt nok det. Ærlig talt... skjerp deg! Man spør om hjelp her, slutt å skriv så tåpelige svar.
SnillMito Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Ærlig talt... skjerp deg! Man spør om hjelp her, slutt å skriv så tåpelige svar. Det er alt trådstarter trenger å vite. Ta med legitimasjon på flyplassen, og alt vil gå bra. Papirbillettenes tid er forlengst forbi.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 uæh.. liker ikke flyplasser, skjønner ikke d pøkk
wondergirl Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Det er alt trådstarter trenger å vite. Ta med legitimasjon på flyplassen, og alt vil gå bra. Papirbillettenes tid er forlengst forbi. Ja det er lurt - vent til et par timer før avgang, og SÅ sjekk om du virkelig har flybillett til turen. Tror jeg ville tatt den telefonen, jeg.
Glitnir Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Ja det er lurt - vent til et par timer før avgang, og SÅ sjekk om du virkelig har flybillett til turen. Tror jeg ville tatt den telefonen, jeg. Vel, så lenge han eller hun fikk opp bekreftelse i SAS' system på at billetten er bestilt (ikke mail), så holder det faktisk med legitimasjon på flyplassen. Men at TS for sin egen sjelefreds skyld ønsker å vite at alt er OK har jeg forsåvidt forståelse for, men da er det jo bare i ringe SAS Norge. TS: Det funker helt fint å bare dra til flyplassen, ta med seg legitimasjonen og stille seg i vanlig innsjekkingskø. Du behøver ikke hente ut noe først. Du kan også sjekke inn på automatene, da behøver du bestillingskoden din eller kortet du betalte med. Dette går så fint så!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå