Gå til innhold

Hvordan få jentene ut tidligst mulig

SnillMito

Anbefalte innlegg

Du er 42 år og livet ditt er i realiteten over. Kun siste langside gjenstår før møtet med mannen med ljåen. La oss unge få nyte livet som vakre mennesker med hyppig og tilfeldig sex.

Du sitter på dette forumet på en lørdags kveld og skryter på deg hyppig og tilfeldig sex? Du burde være ivrig opptatt med å pusse på fasaden og planlegge kveldens eskapader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sitter på dette forumet på en lørdags kveld og skryter på deg hyppig og tilfeldig sex? Du burde være ivrig opptatt med å pusse på fasaden og planlegge kveldens eskapader.

Har Alzheimersen allerede slått inn? Det er verken lørdag eller kveld, bestefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Gjest

Tviler på at virkelighetens Mito ville ha sittet og skrytt av sin fantastiske mojo på KG. En virkelighetens Mito ville ikke hatt tid til det..

En virkelighetens Mito ville heller ikke spurt om råd på ett kvinneforum.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å si at jeg har en avtale. Aller helst så blir jeg med til han, for da kan jeg bare snike meg unna neste morra eller samme kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lat som du skal noe på morgenen. Idet begge er våkne ser du på klokka og sier feks: "Å nei, jeg skal jobbe overtid i dag, jeg skulle vært der for en halvtime siden!" også løper dere ut. Har du flaks stikker hun før deg, hvis ikke tar du en runde rundt kvartalet, kjøper deg noe frokost på nærmeste søndagsåpne butikk el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar frem lommeboka, romsterer gjennom den og sier: "Helvete... døh, jeg er visst fri for kontanter... Kan vi ta oppgjøret i morra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Du knuller dem vilt og spytter dem i ansiktet etterpå og sier. Fy faen di jævla hore..kom deg ut..før dama mi kommer!

Etter min erfaring er sjansen stor for at han møter på en dame som lenker seg fast til senga etter en slik behandling :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ekle gutter synes jeg ikke synd på. Er en viss grunn til at jeg ikke så mye som kysser på gutter jeg møter på byen. Synes ikke temaet er noe å diskutere en gang. Man utnytter ikke mennesker for så å vise dem null respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Legg deg ut en profil på nettet. Gjerne på erotikknett eller lignende. Få frem hva du vil ha. Lover deg napp ass. :)

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt
Du knuller dem vilt og spytter dem i ansiktet etterpå og sier. Fy faen di jævla hore..kom deg ut..før dama mi kommer!

Æsj (fikk noen ekle bilder oppi hodet av forslaget ditt her :( ). Du må vel skjønne at SnillMito har bedre vaner enn som så?

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et problem med at jenter jeg tar med hjem innbiller seg at de er invitert til å bli til frokost (eller enda lenger). Faktum er jo naturligvis at jeg vil bli kvitt dem så fort som mulig etter at akten er gjennomført, for å formulere meg pent. Noen tips?

Som endel andre i denne tråden har påpekt , så er det kanskje en god ide å dra hjem til dem istedet og hvis du ikke greier å prestere på noe annet enn hjemmebane så får du greie å ha såpass mye baller at du ber dama dra hjem .

Det er ikke sikkert damene heller egentlig ønsker å tilbringe mer tid sammen med deg , det kan like gjerne være at de gjør dette som en høflighetsgest .

En annen løsning kan være , som mann42 foreslår , å dra hjem noen som du liker såpass godt også etter at de værste ølbrillene har gitt seg .

Endret av Væren75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å snike meg ut mens han sover. Det gjør venninnene mine også. Det er for pinlig å skulle snakke sammen å spise frokost sammen når man hare har lyst til å komme seg hjem så fort som fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dra hjem til damene heller. Det er kjipt og dyrt (og surt og kaldt på denne tiden) å skulle ut i mørket for å ta taxi hjem klokken halv fem om morgenen. Eller lær deg å sove ved siden av noen selv om du ikke er stormende forelsket. Full og trøtt og etter sex bør du greie det. På morgenen sier du at du har mye å gjøre den dagen, og spør om du skal ringe taxi eller om hun trenger å vite bussrutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne:

"Det var helt fantastisk, du er kvinnen jeg har lett etter hele mitt liv. Du må bare hilse på min mor, hun kommer til å bli så glad for å treffe deg. Skal vi stikke over etter frokost?"

Eller er det fare for at den gir en baksmell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Hva med denne:

"Det var helt fantastisk, du er kvinnen jeg har lett etter hele mitt liv. Du må bare hilse på min mor, hun kommer til å bli så glad for å treffe deg. Skal vi stikke over etter frokost?"

Eller er det fare for at den gir en baksmell?

Kan han ikke bare fri? Det skal litt til at det gir baksmell vil jeg tro.

Så etter :sengekos: syns jeg han skal slå opp sine vakre glugger, se henne dypt inn i øynene å spørre: Vil du gifte deg med meg? :)

:rødme:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...