Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned Office xp, eller Office 2000?

Anbefalte innlegg

Gjest Datadummy
Skrevet

Har prøvd meg på Microsoft.com, men finner bare nedlasting av Office 2007, den har jeg hatt som prøveversjon, og jeg skjønte ikke bæret av den...

Noen som vet hvordan jeg kan få tak i Office XP eller Office 2000?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du nok kjøpe :)

Evt kanskje du kan finne det på noen torrentsider, men dette er selvsagt ikke lovlig.

Skrevet

Microsoft Office kan ikke lastes ned gratis uten å bryte opphavsrettighetene.

Microsoft Office (alle versjoner) må du med andre ord betale for.

OpenOffice er (IMHO) et fullverdig alternativ som er både gratis og lovlig.

Skrevet

Jo, hadde selvsagt tenkt til å gjøre det på lovlig måte. Takk for hjelpen!

Skrevet
Det ble såvidt jeg fortsto spurt etter MS Office, og OpenOffice er ikke det samme, men kan jo like gjerne brukes.

Prøver Openoffice, men trur nok jeg må ha MS. Men det er jo håpløs å finne.... :kjefte:

Skrevet
Det ble såvidt jeg fortsto spurt etter MS Office, og OpenOffice er ikke det samme, men kan jo like gjerne brukes.

Nei, det er bedre for de aller fleste, fordi de aller fleste får det de trenger med den pakken for krone 0,-.

Skrevet
Prøver Openoffice, men trur nok jeg må ha MS. Men det er jo håpløs å finne.... :kjefte:

Du får ta en tur til Elkjøp e.l. i morgen, da. Hvis du heller vil betale det.

Skrevet
Du får ta en tur til Elkjøp e.l. i morgen, da. Hvis du heller vil betale det.

Får gjøre det, trudde det gikk an å laste det ned på nettet og betale med kredittkort. Men Elkjøp er jo like godt! Takk for hjelpen igjen!

Skrevet

Open office fungerer fint det, helt til man skal bruke det på en annen maskin, eller sende dokumentet til noen andre. (men nå ble jeg litt usikker på om det går ann å gjøre de om til msoffice dokumenter?)

Skrevet
Open office fungerer fint det, helt til man skal bruke det på en annen maskin, eller sende dokumentet til noen andre. (men nå ble jeg litt usikker på om det går ann å gjøre de om til msoffice dokumenter?)

Man kan lagre det som msoffice dokument dersom man har behov for det ja.

Skrevet

OpenOffice kan både lese og lagre til MS Office-formater. Ellers er det jo beklagelig at Microsoft Office ikke støtter .odf som er et åpent og standardisert format. Men det er jo typisk Microsoft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...