Gjest Datadummy Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Har prøvd meg på Microsoft.com, men finner bare nedlasting av Office 2007, den har jeg hatt som prøveversjon, og jeg skjønte ikke bæret av den... Noen som vet hvordan jeg kan få tak i Office XP eller Office 2000?
Bokormen Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Dette må du nok kjøpe Evt kanskje du kan finne det på noen torrentsider, men dette er selvsagt ikke lovlig.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Dette må du nok kjøpe Det må man ikke: http://no.openoffice.org
Gjest Reven Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Microsoft Office kan ikke lastes ned gratis uten å bryte opphavsrettighetene. Microsoft Office (alle versjoner) må du med andre ord betale for. OpenOffice er (IMHO) et fullverdig alternativ som er både gratis og lovlig.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jo, hadde selvsagt tenkt til å gjøre det på lovlig måte. Takk for hjelpen!
Bokormen Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Det må man ikke: http://no.openoffice.org Det ble såvidt jeg fortsto spurt etter MS Office, og OpenOffice er ikke det samme, men kan jo like gjerne brukes.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Det ble såvidt jeg fortsto spurt etter MS Office, og OpenOffice er ikke det samme, men kan jo like gjerne brukes. Prøver Openoffice, men trur nok jeg må ha MS. Men det er jo håpløs å finne....
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Det ble såvidt jeg fortsto spurt etter MS Office, og OpenOffice er ikke det samme, men kan jo like gjerne brukes. Nei, det er bedre for de aller fleste, fordi de aller fleste får det de trenger med den pakken for krone 0,-.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Prøver Openoffice, men trur nok jeg må ha MS. Men det er jo håpløs å finne.... Du får ta en tur til Elkjøp e.l. i morgen, da. Hvis du heller vil betale det.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Du får ta en tur til Elkjøp e.l. i morgen, da. Hvis du heller vil betale det. Får gjøre det, trudde det gikk an å laste det ned på nettet og betale med kredittkort. Men Elkjøp er jo like godt! Takk for hjelpen igjen!
Gjest Vampyra Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Open office fungerer fint det, helt til man skal bruke det på en annen maskin, eller sende dokumentet til noen andre. (men nå ble jeg litt usikker på om det går ann å gjøre de om til msoffice dokumenter?)
mustapippuri Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Open office fungerer fint det, helt til man skal bruke det på en annen maskin, eller sende dokumentet til noen andre. (men nå ble jeg litt usikker på om det går ann å gjøre de om til msoffice dokumenter?) Man kan lagre det som msoffice dokument dersom man har behov for det ja.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Open office fungerer fint det, helt til man skal bruke det på en annen maskin, eller sende dokumentet til noen andre. (men nå ble jeg litt usikker på om det går ann å gjøre de om til msoffice dokumenter?) OpenOffice kan både lese og lagre til MS Office-formater. Ellers er det jo beklagelig at Microsoft Office ikke støtter .odf som er et åpent og standardisert format. Men det er jo typisk Microsoft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå