Gjest Mona28 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er det noen som har forslag til gave til ei lita jente på 1 1/2 år. Jeg har tenkt og tenkt på hva jeg skal kjøpe til henne til jul, men det er vanskelig. Tenkte litt på gyngehest, men hun er kanskje litt liten til det ????
Arwen Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg hadde vært veldig glad for å få gyngehest til min som er ni måneder til jul. Gjør ingenting om lekene venter litt på barna. Ellers så synes jeg bøker er en fin gave.
Kayli Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 I den alderen begynner de gjerne å bli opptatt av "kjøkkenting". Det finnes små lekekjøkken i plast. Disse er ganske dyre, men er ofte på tilbud hos de store kjedene. Hvis du ikke vil legge så mye penger i gaven, er kanskje et koppestell i plast eller en lekemixer en idè. Kanskje har hun begynt å interessere seg for dokker? Mye fint å få til dem. Vesla mi fikk ei lita dokkevogn da hun var 1 år, akkurat passe stor til henne - den ble umåtelig populær. Eller hva med en dokke som er så liten at hun klarer å håndtere den? Siden hun er 1 1/2 år nå kan du godt kjøpe noe som passer fra 2 år, f.eks. Duplo. Ellers enig i at bøker er fine gaver!
Bobsi Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 - Puslespill, gjerne i tre så det er litt solid. Snuppa mi på 21mnd er skikkelig hekta, nå klarer hun et med 9 biter. - Bøker er også en god ide - Tegnesaker - Hun er absolutt ikke for lite til gyngehest
Grooo Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Bøker! Og lydbøker, typ Thomas og Emma, Karsen og Petra, Ludde etc. Vesla her ønsker seg dukke til å ha med i badekaret, hun blir også halvannet år til jul. Vil alltid ha med "Bebe" i badekaret, men den tåler ikke vann (vet vi av erfaring...) Hun ønsker seg også flere figurer og utstyr til Little People fra FicherPrise, fikk bondegården til bursdagen sin. Stoler og bord til rommet, IKEA har et fint sett til 250 kr. Liten lenestol har de også til rundt 200 kr flere steder. Gyngehest hadde også vært supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå