Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hei. den siste mnd har jeg levd veldig sunt. mye grønnsaker, mye trening å ingenting søtt.. har gått litt ned i vekt og.. nå i helga har jeg hatt besøk og spist pizza, is og noe smågodt.. hvor mye påvirker det det jeg har jobbet for den siste mnd? viss jeg nå fortsetter som jeg har gjort. vil dette ha noe påvirkning på vekta? vektnedgangen?
Supraspinatus Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Det har litt med mengden energi du har inntatt i helgen. Noen veldig stor innvirkning vil det nok ikke ha om du fortsetter slik du gjorde før helgen. Det er mange som putter inn en fridag i uken der de kan spise hva de vil. Det har heller ingen veldig påvirkning på vektnedgangen. Nøkkelordet er moderasjon. Selv om du kan spise hva du vil denne dagen, så må du holde deg litt i trøyen når det gjelder mengde. 1 hel sjokoladekake er feks ganske drøyt i forhold til ett stykke.
Gjest Kristin_ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hvor mye som er ødelagt har mer med hva du gjør etterpå. Hvis du fortsetter å trene, spise sunt og ligge unna godteri "til hverdags" og liknende, så er det i bestefall bare en liten brems. Har du spist mye sukker og raske karbohydrater binder kroppen muligens opp en del vann, men det gir seg igjen når du er tilbake til gamle takter. Bruker du derimot denne sprekken som en unnskyldning til å gi opp, så har den naturlig nok gjort mye skade. Antar du ser forskjellen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå