Opal Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har lyst på et par korte støvletter (kalles det skoletter?), men de må helst ikke ha for høy hæl, må være litt vinterforet og ikke glatte. Sommerskoene mine har 6 cm hæl, men det kommer jo an på om de har tykkere såle foran også da. Er det noen som har sett nærmere på disse? (se om jeg får til å legge inn link..) fra Ellos. Eller andre forslag? Har bare Skoringen og Eurosko her hvor jeg bor.
Aurela Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Vet ikke om dette er noen god hjelp, men du kan jo kanskje titte på www.skoringen.no eller www.eurosko.no . Kanskje du finner noe du vil like der så du vet litt hva du skal se etter
Opal Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Takker, jeg har trålt butikkene flere ganger her, men ikke funnet noe jeg likte av det de hadde inne. Kan forsåvidt høre om de får inn det som er på nettsidene, hvis det er noe fint der, men det ser ut til at jeg må bestille et annet sted *ønsker meg en weekend med shopping i en by*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå