mamut75 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 hjemme har vi en stor , blå pute som ofte står opp etter sofaryggen i oppreist stilling . Den lille hunden vår(tispe) "jokker" av og til på denne pute og jeg lurer på hva som kan være årsaken til at hun gjør dette? Jokking har vel generelt sett forbindelse til dominering i hundeverdenen , men i alle dager : vil bikkja dominere puta liksom ? Dette er det eneste hunden jokker på .
Gjest JM Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jokking forekommer også for å vise glede og ved seksuell tenning. Kan hende hun liker blått, vet ikke jeg
Eli&Loli Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei! Har lurt på dette tidligere, men har som regel fått som svar at det er tegn på dominans, og også noen ganger kjedsomhet... Tispa mi har en favorittbamse hun jokker på hver dag!! Noen ganger tar hun også noen store puter..
Gjest Borghild Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jokking er særdeles frekt og obskønt.
Eve Luna Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Vi opplevde det kun en gang med tispa vår i løpetiden. Da fikk jeg beskjed fra samboer at vi ikke må la henne jokke mot noen av oss for det er en måte å vise respektløs på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå