Gjest indiangranny Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Hei :o Se har å folkens hva politikerene bevilger penger til da :http://www.dagbladet.no/kultur/2003/04/03/365657.html Nå hva synes dere ? Jeg synes det er hull i hodet en kunne heller brukt pengene på eldreomsorg,skoler,sykehus,pleie og aldershjem.Da ville alle få godt av det men her gir de noe til fiffen som betaler misnt skatt i dette landet. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 Vel, jeg synes nå ikke dette er bare for fiffen. En slik byutvikling vil jo komme alle til gode. Tenk så fint det ville vært med parker og grønt nede ved sjøen slik som på tegningene. Jeg håper de får det til sånn at området ikke forfaller og forblir et betong/gjennomfarts område som i dag. Dessuten er det ikke gitt at dette skal dekkes av penger fra staten. Dette er bare et planforslag som innebærer at det bygges mye nytt, også av andre entreprenører. En del av kostnadene med vei ol går selvfølgelig av offentlige penger, men det er nå engang et felles gode det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå