Gå til innhold

Norsk attraksjon

Gjest *Mim*

Anbefalte innlegg

Har du sett Norsk attraksjon på lørdagskveldene? Synes det er så bra med et uhøytidelig og morsomt program som tar Norge på alvor uten en gang å ironisere over alle raringene som finnes her i landet. Blir rett og slett litt mer glad generelt og glad i Norge spesielt etter å ha sett en episode. :)

Linda Eide er bare herlig! Jeg vurderer å begynne å snakke sogning (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TVI VØRE !!
Har du sett Norsk attraksjon på lørdagskveldene? Synes det er så bra med et uhøytidelig og morsomt program som tar Norge på alvor uten en gang å ironisere over alle raringene som finnes her i landet. Blir rett og slett litt mer glad generelt og glad i Norge spesielt etter å ha sett en episode. :)

Herrejemini !!!

Hun er fra Voss jo ! :sur:

..er jo bare å google litt før du poster, vettu !

Men enig at hun er skikkelig bra som programleder, koser meg over hvert program !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini !!!

Hun er fra Voss jo ! :sur:..er jo bare å google litt før du poster, vettu !

Men enig at hun er skikkelig bra som programleder, koser meg over hvert program !

:ler:

Men *mim* kan da vurdere og begynne å snakke sogning for det da.

Hun kan jo kanskje vurdere og begynne å snakke russisk også hvis hun vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Må bare si meg helt enig (bortsett fra det med å snakke sogning, da :) )! Vi koser oss skikkelig med det programmet hos oss. Linda Eide er kjempeflink. Har hørt flere radiokåserier av henne også, og hun uttrykker seg bestandig så artig og treffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...