Gjest Shayla Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg har lest så mange steder at det er fint for huden om den får ansiktsmaske 1-2 ganger i uken.. Tenkte jeg nå skulle begynne med det, men da trenger jeg hjelp til å finne en passende ansiktsmaske.. Jeg vil ha en som er med lite parfyme, renser godt og ikke koster 1000kr... Jeg har nå blitt 24år.. så kanskje greit å ta vare på huden.. Noen som har noe å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Kommer jo helt an på hvilken hudtype du har, hvilken manske du trenger. Så å komme med forslag uten å vite det er helt meningsløst. Ikke kjøp en dyprensmaske om du har tørr hud for eksempel
Søtpotita Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 I det nyaste "Make up og hår" står det nokre "anbefalingar" dersom du "ønskar deg strålande og glødande hud". Dei nemnte er: 1. Biotherm Biopur Balancing Purifying Mask, kr. 210. 2. Matis Purifying Mask, kr. 310. 3. Guinot Masque Exfoliant Peel-off, kr. 341. 4. Dermalogica Multivitamin Power Recovery Masque, kr. 550. 5. Dior Purifying Radiance Mask, kr. 275. 6. Chanel Anti-fatigue Gel Mask, kr. 395. 7. Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Mask, kr. 335. 8. Mary Cohr Essential Nourishing Mask, kr. 245. 9. Chanel Lift Express Line Smoothing Mask, kr. 360.
Gjest Shayla Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg bruker denne. Uten parfyme. Denne så hvertfall vedlig bra ut. Jeg har vel litt mer fet hud enn tørr. Sånn midt i mellom. Passer denne da?
Gjest Deception Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Denne så hvertfall vedlig bra ut. Jeg har vel litt mer fet hud enn tørr. Sånn midt i mellom. Passer denne da? Den vil nok passe midt i blinken, skulle jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå