14062003 Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 ****Dette gjenstår:**** Bestill ringer hos gullsmed Kjøp øl Kjøp mineralvann Kjøp brus Kaffe, fløte og sukkerbiter Isbiter, cocktailbær, appelsiner, sitroner, rørepinner, sugerør Taler Sanger Bestill takkekort Servise, bestikk og glass Lys, lysestaker, servietter m.m. Duker og vaser Gå gjennom kjøreplan med de ansvarlige personer Sjekk svar på invitasjoner Toastmaster får sanger, kjøreplan for festen, oversikt over taler etc. Generalprøve i kirken Solarium/hudpleie etc. Dobbelsjekk alt Pynting og inspisering av selskapslokalene og kirken Bordekking Sjekk bryllupsklær Sjekk værmelding Husk morgengave Pakke klær for overnatting Siste sjekk av bryllupsplanlegger Se kjøreplan for bryllupsdagen En skikkelig frokost Slapp av og nyt den store dagen! ****Dette jobber vi med nå:**** Innhent menyforslag Sett opp meny Bestill evt. musikk til kirken i tillegg til organist Velg tilbehør til bruden Kjøpe sko til brudgommen Skaffe sko til bruden Bestill hundepass, Nikki Bestill brudebukett og knapphullsblomster Bestill blomster/dekorasjoner Bestill meny Forrett: Hovedrett: Dessert: Nattmat: Besøke konditor Kjøp drikke til maten: Bestill transport til gjester Lag/bestill/kjøp bordkort Kirkeprogram og program/meny for bryllupsfesten Avtale med organist Bordplassering/bordplan Blomsterdekorasjoner Skrivesaker, etiketter, saks, tape, plastsekker, esker, kleskurver Lag egen kjøreplan for bryllupsmiddagen/festen Bestill transport til brudepar Bestill transport til gjester Lag ferdig bordkort, bordplan og sanghefter ****Dette har vi ordnet:**** Bestem bryllupsdato Vieselsesform og type bryllup Forlovere Sett opp gjesteliste Bestill vielsessted Bestill prest Bestill organist Bestill selskapslokale for bryllupsfesten Sjekk skjenkebevilling Sjekk lokale, kjøkken, garderobe og toalettforhold Bestill kokk Bestill serveringshjelp Bestill musikk til bryllupsfesten Velg brudekjole til bruden Bestill skredder til brudekjolens endringer Velg klær til brudgommen og hans forlover Velg klær til brudens forlover Bestill frisør Bestill frisør til brudens forlover Bestill prøvetime: Husk hårpynt og bilde av brudekjole Bestill bryllupsreise Bestill hundepass, Chiquita Ordne hundetransport Bestill fotograf Samtale med fotograf Bestill overnatting for bryllupsnatten på hotell Reservér transport til gjester Reservér transport til brudepar Reservér overnatting for gjester Vertsfolk Toastmaster Bestill bryllupskake Bestill andre kaker Kjøp velkomstdrikk: Kjøp cognac og likør til kaffen: Kjøp drikkevarer til baren: Bestill invitasjonsdesign Lag invitasjoner Lag "praktisk informasjon" Skriv konvolutter Test og print invitasjoner Kjøp frimerker Send invitasjoner Avtale med prest Ønskeliste som distribueres Avklar gaveutpakkere Lag gaveliste Brudealbum/gjestebok der gjestene signerer sitt navn Lag en egen kjøreplan for bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 jaja... det er noen som har det på stell ser jeg.... dette gjenstår hos oss: undertøy til meg sko til meg avtale menyen med lokalet papirer til kirka innvitasjonene buketten min kaka ønskelistene MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kUVA Skrevet 6. april 2003 #3 Del Skrevet 6. april 2003 Ja nå begynner det å bli på tide å få ting på plass.Har alt det praktiske i boks, det som gjenstår er maten til koldtbordet.Vi skal lage alt selv. Fikk akkurat nå ut invitasjonene.Jeg må si at jeg har vært mye mer stressa enn jeg er nå,føler at jeg har alt under kontroll , det som gjennstår går liksom ikke ann å begynne med før noen dager før bryllupet.Det er en utrulig deilig føkelse.Men panikken vil vel komme når det nærmer seg.Gleder meg nå til prøvtimen hos frisøren, har egentlig ingen formening om hvordan jeg vil være , så det blir bare å prøve seg frem. Jeg fikk ett godt råd hos en vennine som var brud i 2001.Jeg måtte være tidlig ferdig med inbydelser, bordkort & sanghefter, alt som går ann å ordne lenge før.Dette rådet fulgte jeg å det ser ut til at det funker bra(til nå ivertfall)Det dukker vel opp uventede ting underveis nå, man vet jo aldri.Nå gleder jeg meg bare til den store dagen!!!! 14junibrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 15. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. april 2003 Nå har vi fixet avtale med Romabutikken i bygda. Duker, lys, skrivesaker, søplesekker, notatbok, solarium, økt daglig utseendepleie, nesten ferdig med bordplan, kirkeprogram, kirkebestilling bekreftet. Dette gjenstår: Kjøp øl Kjøp mineralvann Kjøp brus Kaffe, fløte og sukkerbiter Isbiter, cocktailbær, appelsiner, sitroner, rørepinner, sugerør Taler Sanger Printe program Bestill takkekort Møte med andre brudepar Servise, bestikk og glass Gå gjennom kjøreplan med de ansvarlige personer Sjekk svar på invitasjoner Generalprøve i kirken Dobbelsjekk alt Pynting og inspisering av selskapslokalene og kirken Bordekking Sjekk bryllupsklær Sjekk værmelding Husk morgengave Pakke klær for overnatting Siste sjekk av bryllupsplanlegger Se kjøreplan for bryllupsdagen En skikkelig frokost Dette haster å få ferdig: Innhent menyforslag Sett opp meny Bestill evt. musikk til kirken i tillegg til organist Velg tilbehør til bruden Kjøpe sko til brudgommen Skaffe sko til bruden Bestill hundepass, Nikki Bestill ringer hos gullsmed Bestill brudebukett og knapphullsblomster Bestill blomster/dekorasjoner Bestill meny Forrett: Hovedrett: Dessert: Nattmat: Kjøp drikke til maten: Avtale med organist Lysestaker og vaser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå