Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 5. oktober 2007 #21 Skrevet 5. oktober 2007 Tone Damli Aaberge synger julen inn sammen med Penthouse Playboys på deres årvisse konsert, og Jens Pikenes dirrer forståelig nok av begjær med tanke på sin nye erobring. Er dette et kompliment for syngedamen eller et sikkert tegn på en dalende karriere? Jeg nevner i fleng tidligere erobringer (fritt etter hukommelsen) *Wenche Myhre *Åse Kleveland *Arja Saijonmaa *Kari Bremnes *Inger Lise Rypdal Nå? Det er vel bare et tegn på et band i utvikling. Kvinnene går hvertfall ikke opp i alder!
Gjest Jenna88 Skrevet 7. oktober 2007 #22 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skulle ikke ønske at jeg var IDOL-Tone eller Dorthe Skappel. Liza Marklund eller Marie Simonsen derimot, hadde jeg ikke hatt noe imot å være. ;-) Problemet er egentlig ikke Tone selv, men at hun utnytter media så til de grader. Hvis hun virkelig hater medieoppmerksomhet, hvorfor gå hånd i hånd med kjæresten nedover Karl Johan? Greit nok at kjendiser burde ha rett på privatliv, men som kjendis burde hun kjenne pressen ganske godt. Forøvrig er jeg enig i at den Lehrum-reklamen er forferdelig.
FrizzleSizzle Skrevet 8. oktober 2007 #23 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke sett Lerum-reklamen, men kjøpte syltetøyet LIKEVEL!!! Det er "utan tilsett sukker", ikke sant? Synes egentlig det er kult med så utrendy artister som mulig, så at Tone Damli Aaberge slenger seg inn i rekka av gjesteartister med Penthouse Playboys er ganske sympatisk. Nå venter jeg bare på at hun skal delta i Grand Prix så skal jeg bli fan for alvor. Edit: Jeg kunne også tenkt meg å være Liza Marklund eller Marie Simonsen by the way. Endret 8. oktober 2007 av caskr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå