Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Tone Damli Aaberge synger julen inn sammen med Penthouse Playboys på deres årvisse konsert, og Jens Pikenes dirrer forståelig nok av begjær med tanke på sin nye erobring. Er dette et kompliment for syngedamen eller et sikkert tegn på en dalende karriere? Jeg nevner i fleng tidligere erobringer (fritt etter hukommelsen) *Wenche Myhre *Åse Kleveland *Arja Saijonmaa *Kari Bremnes *Inger Lise Rypdal Nå?
Gjest Blanca Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Var ikke Jannicke/Motherfucking Diva Queen/J-Diva gjesteartist et år også?
Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Var ikke Jannicke/Motherfucking Diva Queen/J-Diva gjesteartist et år også? Jo, jeg tror det. Dessuten kom jeg også på Rune Rudberg.
Gjest Silmarill Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hjelp Hva er det med managerne hennes - dette må bare gå enda dypere enn det allerede gjør
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg blir kvalm bare noen nevner navnet hennes. Har dere sett hele utgaven av den nye teite reklamen for Lerum der hun er med sammen med en gjeng med japanere? 1
Betsy Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hmf, hadde ikke sørget om karrieren hennes var dalende. Sånn i bunn og grunn er hun en søt jente, men for min del er hun litt for mye av det gode. Kan få hull i tennene av mindre. Dessuten er jeg så lei av den tunga som popper ut i tide og utide... :kaffe:
Gjest Elastica Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Ja, ikke sant! Kan noen klippe av den tunga???
Elbereth Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Ugh - skal holde meg langt unna denne konserten. Føler jeg får utslett av den dama der... 1
Gjest Borghild Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!! Klør over hele kroppen! Blæææææh! Kvalm! :spy: :spy:
Betsy Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, ikke sant! Kan noen klippe av den tunga???
Betsy Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Hohoho, nå skal jeg slutte å tulle, stakkars jente!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde tenkt meg dit, men jeg ble så skuffa da de avslørte gjesteartist, så da blir det Nøtteknekkeren i stedet.
ashera Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg var på Penthousejulekonsert med Stein Ingebrigtsen på gamle Olympen på Grønland en gang. Rundt tolv år siden eller noe sånt. Utrolig tacky sted, og fantastisk stemning. Idol-Tone må bare bli en gedigen nedtur. Min teori er at RollPikenes er dritt lei av oss førtiårige husmødre som kommer og sikler, og vil tiltrekke seg et yngre publikum fra nå av. Håper det ikke virker!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, morsomt å se på de som rakker ned på Idol-Tone. Hun er typisk sånn jente som andre kvinner elsker å hate, i likhet med f.eks. Dorthe Skappel. Litt misunnelse ute og går, kanskje? Jeg tror dere skulle ønske dere VAR Tone Damli Aaberge jeg.
Betsy Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, morsomt å se på de som rakker ned på Idol-Tone. Hun er typisk sånn jente som andre kvinner elsker å hate, i likhet med f.eks. Dorthe Skappel. Litt misunnelse ute og går, kanskje? Jeg tror dere skulle ønske dere VAR Tone Damli Aaberge jeg. Hehe, nei ellers takk!
Gjest Gjestepus Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, morsomt å se på de som rakker ned på Idol-Tone. Hun er typisk sånn jente som andre kvinner elsker å hate, i likhet med f.eks. Dorthe Skappel. Litt misunnelse ute og går, kanskje? Jeg tror dere skulle ønske dere VAR Tone Damli Aaberge jeg. Haha. Nei. Men Dorthe Skappel derimot! Det er dame det. Kan ikke damer mislike andre pene damer uten å være misunnelige?... Jeg misliker forøvrig både David Beckham og Aston Kutcher også....
Gjest Elastica Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, morsomt å se på de som rakker ned på Idol-Tone. Hun er typisk sånn jente som andre kvinner elsker å hate, i likhet med f.eks. Dorthe Skappel. Litt misunnelse ute og går, kanskje? Jeg tror dere skulle ønske dere VAR Tone Damli Aaberge jeg. Jeg synes faktisk Tone D A hadde vært en riktig søt og flott jente, hadde det ikke vært for den tåpelige tunga og symbolikken som ligger i det. Derimot har jeg intet ønske om å være henne, nei, virkelig ikke. Og som tidligere påpekt - hun er relativt langt fra Arja Saijonmnaa.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 Litt misunnelse ute og går, kanskje? Jeg tror dere skulle ønske dere VAR Tone Damli Aaberge jeg. Det er ikke noe galt med utseende til Tone, det er den vanvittige ekle og TILGJORTE oppførselen hennes som er
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #20 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også problemer med å takle tilgjortheten og tungen hennes. Ut over det er hun vel en gjennomsnittelig søt jente. Nei, jeg er ikke misunnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå