Gjest indiangranny Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Hei Folkens :D Jeg kommer ikke å være på Kg fra mandag av da blir jeg lagt inn på sykehuset for oprasjon i øyet. :veldigsur: Jeg gruer meg som en hund til dette,men må man så må man.Jeg veit jo ikke hvordan resultatet blir og lengter tilbake til jobb,er lei av å gå sykemeldt.Dere får ha det bra og være snille med hverandre så modratorer kan slappe mer av. Ha det godt alle sammen så sees vi på nett når jeg er frisk. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til, når du er har kommet ut av operasjonsstuen skal vi alle stemme i Bollywood-klassikeren "Vemund er dum i hodet" :D Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 Du får ha lykke til! Krysser fingre for en vellykket operasjon og et kort sykehusopphold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. april 2003 #4 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til, Indianlady, og god bedring! Klem, Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 5. april 2003 #5 Del Skrevet 5. april 2003 Heia Vennen! Takk for Pm, og jeg ønsker deg lykke til på sykehuset mandagen. Det kommer til å gå kjempefint. Må du holde deg unna KG ei stund? Jeg må jo forsøke å bli litt flittigere her inne, men det er et annet forum som trekker så mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. april 2003 #6 Del Skrevet 5. april 2003 Uffe...Skjønner at du gruer deg. Men dette skal gå bra vettu Lykke, lykke til Indianlady :D Skal sende deg noen positive vibber, og vi gleder oss til du er tilbake hos oss :D Stor klem og mange lykkeønskninger fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. april 2003 #7 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til, håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #8 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til og God Bedring. klem til deg koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. april 2003 #9 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til og God bedring *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 5. april 2003 #10 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til og god bedring Indian lady, årnær sjæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. april 2003 #11 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til og god bedring, ID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 5. april 2003 #12 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til da, går helt sikkert kjempefint det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 5. april 2003 #13 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til Indianlady... Dette går bra skal du se...... Sender gode vibber din vei....... God bedring fra Skusla. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 5. april 2003 #14 Del Skrevet 5. april 2003 Lykke til Indianlady! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2003 #15 Del Skrevet 6. april 2003 Lykke til - klart man gruer seg - men det går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #16 Del Skrevet 6. april 2003 Lykke til med operasjonen. Det går helt sikkert bra skal du se :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå