Cujo Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg har trent tre ganger i uka i en måned nå, og etter at jeg begynte med det har jeg gått opp ca 2,5 kg. Jeg føler meg oppblåst, magen føles som en ballong, pløsete og mildt sagt lite vel. Det er ikke snakk om at det kan være muskler, for jeg ser at jeg har lagt på meg på magen og rumpa. Jeg har hørt fra en god kilde at dette er vann og at jeg vil gå ned iløpet av noen uker. Kan noen fortelle meg hvor lenge jeg skal gå rundt og føle meg så oppblåst før jeg faller tilbake til normalen igjen ?
Gjest Kristin_ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Har du begynt å spise noen nye og uvante matvarer i det siste? Spiser du mye sukker, melkeprodukter eller raske karbohydrater?
Cujo Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Nei, jeg har ikke gjort endringer i kostholdet.
duddi Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også gått opp i kg etter at jeg begynte å trene, men jeg har gått ned 4 cm rundt livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå