Gjest Trådstarter Babs Skrevet 29. september 2007 #1 Del Skrevet 29. september 2007 Som nysingel kvinne over 40 år sliter jeg med at jeg har lyst til å gå ut på byen. Ja jeg har lyst til å gå ut å flirte og danse! Men... alle miner venninner er stort sett veletablerte i parforhold. Og ja, det var jo disse parene da vi (min eks og jeg) alltid var sammen med i sosialt lag før. Har to skilte venninner, men den ene har akkurat fått seg kjæreste og den andre orker ikke/vil ikke gå ut på byen. Sier hun føler seg så gammel (41 år!!!), orker ikke og mener hun er ferdig med "det livet". Hun er like gammel som meg, vi har begge tenåringsbarn. Men jeg føler meg ikke gammel!!!! Altså, jeg har ikke akkurat tenkt meg ut for å sjekke mannfolk og ha ONS altså. Jeg vil bare ut og more meg! Pynte meg litt og gå ut og treffe folk! Jeg er litt for færsk til å tørre å gå ut alene.... Hva gjør jeg? Noen her som kan hjelpe meg? Jeg bor i Oslo-området. Er det noen klubber eller barer hvor voksne folk går? Hvor man (om jeg tørr) kan gå alene....? Hvordan treffe likesinnede uten å gå inn på sånne dating-forum o.l.? For jeg vil ikke treffe menn på "Møteplassen" o.l. - er ikke klar for dating og forhold ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. september 2007 #2 Del Skrevet 29. september 2007 Kan du ikke gå ut med noen av veninnene som er i parforhold da? Jeg er i parforhold, men går gjerne ut, både med andre veninner i parforhold og med single veninner. Siden du ikke skal på sjekke-tur uansett, så må vel det gå fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Babs Skrevet 30. september 2007 #3 Del Skrevet 30. september 2007 Det er ikke akkurat tradisjon for dette i vår vennegjeng. Jentene kan gå ut og spise en middag sammen, eller kino med et glass vin eller kopp kaffe. Men jeg har lyst på en tur på byen. På jobben har jeg en del jenter som er noe yngre enn meg. De stedene hvor de vanker er ikke helt meg... Jeg lar meg ikke akkurat sjarmere av fulle gutterpå 25-30 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er en dame på din alder. Skjønner godt behovet ditt. Jeg er jevnlig ute på cafe, pub, konserter og andre steder. Lag deg en profil på Nettby. Jeg har blitt kjent med flere flotte damer som jeg har vært ute med. Blir kjent med folk først og fremst i gruppene. Enkelte grupper arrangerer treff også. Har vært på flere og møtt en haug med herlige folk. Eller så kan du teste ut denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Babs Skrevet 30. september 2007 #5 Del Skrevet 30. september 2007 Tusen tusen takk for tips. Ja nå har jeg registrert meg på Nettby og Aktivitetsvenner. Ser muligheter her. Og særlig det siste da!!! Her kan man jo finne noen å både trene med og reise med!!! Ser for meg nye vennskap her gitt! Å nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå