Gå til innhold

Euronics, tragisk!

Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Så nettopp på reklame for euronics og der kommer en mann frem: hei jeg heter david. Du husker meg kanskje fra da jeg var med i idol i 2005. Når har euronics tilbud... blablalba. Herregud å tragisk! desperat på oppmerksomhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

Ikke klag på deltagerne, de er vel bare glad for å få no penger...stusser mer på hvorfor euronics tyr til utdaterte kjendiser i reklamene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Deltagerne gjør vel dette fordi de får penger. Men jeg synes alle euronics reklamene pleier være snodige. Synes ikke disse er hverken dårligere eller bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, det er Idol ja! Da forstår jeg litt mer. Jeg har nemlig sett denne reklamen, men ikke fått med meg at han sier at han var med i Idol. Så jeg har syntes det har vært så teit at han sier noe sånt som 'Stikk innom Euronics idag, så har du mobil når du skal stemme'. Forsto liksom ikke hvorfor de hadde en slik reklame så lenge etter valget. :sprettoy:

Men ikke det at den ble noe mindre teitere nå altså... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest graceland
å, det er Idol ja! Da forstår jeg litt mer. Jeg har nemlig sett denne reklamen, men ikke fått med meg at han sier at han var med i Idol. Så jeg har syntes det har vært så teit at han sier noe sånt som 'Stikk innom Euronics idag, så har du mobil når du skal stemme'. Forsto liksom ikke hvorfor de hadde en slik reklame så lenge etter valget. :sprettoy:

Men ikke det at den ble noe mindre teitere nå altså... :ler:

Euronics får bruke deltakerne siden de er sponsorer for Idol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det hele er merkelig.. De var bedre før, da det var en som passet meg perfekt og jeg svarte når reklamen så noe for jeg trodde det var sambo som snakket til meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klag på deltagerne, de er vel bare glad for å få no penger...stusser mer på hvorfor euronics tyr til utdaterte kjendiser i reklamene sine.

Samme tenkte jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teisann

Selv om man får betalt for noe, bør man ha såpass respekt for seg selv til å la være å delta i noe som åpenbart gjør at man fremstår som en tulling ;) Så at de blir betalt synes jeg ikke er noen unnskyldning for å være med i en helt fjern reklame! De får neppe veldig mye heller, som de F-kjendisene de er.

Jeg er helt enig med trådstarter, jeg lo første gang jeg så reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...