Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kommer man virkelig over han?Finnes det en oppskrift på dette?hmm...nå h ar det gått 1 måned og alt har blitt betraktelig MYE bedre.Jeg føler for første gang i mitt liv at jeg virkelig lever kun for meg selv og ikke for han eller pga han. han var mitt livs kjærlighet. jah han var alt for meg. men har var ikke bare min men alle andres også. han var med meg den ene natta så var han med ei ann ei natta etter det. og svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor???? det ble bare sånn..Vet ikke jeg...men det er deg jeg vil ha og er glad i og bryr meg om!i 3 år gikk jeg på den løynen. tenk 3 år!!!jeg delte han med forskjellige kvinnfolk og i slutten ble det til at meg og ei til delte ham. han viste hvor glad jeg var i ham. han "viste" inderlig godt hvor mye vondt han gjorde meg, men det tok aldri slutt!Han forstatte bare hele tiden med de fine ordene. til slutt var jeg så langt nede at huff.. hver gang jeg var med ham pipet telefonen i ett masse sex meldinger med foskjellige jenter. lå ved siden av ham og viste at natten før eller noen netter før hadde ei ann ei lugget der. spydde og var psykisk dårlig når jeg var med ham. var tynn som en strek og mistet hele matlysten. lurte på hvor og hvem han var med til alle døgnets tider når jeg ikke var med ham. men nå er det over! Nå er jeg borte og har ikke svart han på en melding eller tatt en telefon. stakkars den jenta som er igjen der hos ham nå for jeg ga endelig opp.sa til han nei deg vil jeg ikke ha lenger og gikk min vei å så aldri aldri tilbake igjen! Så det er håp, heldigvis:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Flott at du endelig tok til vettet =D

Grattulerer

Skrevet

Gratulere med å ha kvittet deg med en drittsekk som ikke fortjener deg! Du vil garantert få et bedre liv uten ham, og etterhvert vil du nok finne noen som virkelig setter pris på deg og bryr seg om deg!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bra du endelig kvittet deg med sånt søppel!

Lykke til videre :)

Skrevet

Du ramler nok utpå med ham igjen, serru.

Sånne gutter er fæle, men så var det dette med spenningen og den gode sexen du fikk av ham, da....

Skrevet

Du ramler nok utpå med ham igjen, serru.

Sånne gutter er fæle, men så var det dette med spenningen og den gode sexen du fikk av ham, da....

sexen var ingenting...var ikke av den grunn jeg var der så faren er liten for at jeg noen gang vil ramle tilbake der...hvis du noen gang har vært oppi enn slik sitvasjon tar du ikke den sjangsen å ramle tilbake igjen når du har komt deg bort å vært så psykisk langt nede...

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Erfaringen har forhåpentligvis gitt deg et bedre vurderingsgrunnlag for hva du ønsker videre og hva du kan trives med.

Skrevet

Kanskje har du lært noe om hva slags trekk du skal se etter, slik at du ikke ender opp med en sånn dust igjen.

Og kanskje har du lært at du ikke skal vente så lenge som tre år neste gang du blir behandlet så dårlig?

Skrevet

:klemmer:

Godt du har innsett at du fortjener mye bedre. Er tungt med en gang, samme hva slags idiot han var. Men så blir alt så MYE bedre.

Skrevet

Gleder meg at du har kommet deg unna en slik type som tydeligvis ikke respekterer verken deg eller andre damer. EGO TRYNE av dimensjoner som ikke er verdt sin egen skygge mener jeg om slike.

Håper du finne deg en mass som vet å glede seg over deg/dere og har lidenskap for kun en, nemlig DEG.

Skrevet

tusen takk jenter!blir glad når jeg leser alle svarene deres:-) dette gir meg enda mer pågangsmot!:-) takk!

Skrevet
tusen takk jenter!blir glad når jeg leser alle svarene deres:-) dette gir meg enda mer pågangsmot!:-) takk!

Buster har også svart og han er mann.

Takk ham også.

Skrevet

hehe oy beklager buster!tusen takk til deg også:-)

Skrevet (endret)

Gratulerer! Bra du forstod det. Noen kapitler i livet, må avsluttes, akkurat som kapitler i de bøkene du leser.

LYKKE TIL...!

Endret av Failure
Skrevet

Det er utrolig hvor langt ned vi kan komme når vi er forelsket i slike drittsekker. Vi aksepterer abosolutt alt. Jeg kjemper for å komme meg ut av et lignende forhold.

Helt identisk, og i tillegg viste han meg nakenbilder av de andre damene sine, tiltross for at han visste at dette var vondt for meg....han ble irritert når jeg fortalte at jeg ikke ville verken se eller høre om de andre....

Føler at jeg begynner å få kontrollen nå...heldigvis, men det tok 4 år av livet mitt....

Slike menn og sikkert noen kvinner er totalt ufølsomme for hvordan andre har det..egentlig så driter de i oss.

Gjest antigartner
Skrevet

Lykke til videre!! Han fortjener ikke å være noen sin store kjærlighet!

Det er viktig at du tenker framover og vet hva du vil med dine framtidige forhold (jeg gjetter på at du i alle fall vet godt nå hva du IKKE vil ha). Dette er nok det mest konstruktive du kan bruke erfaringene dine til. Viktig å ikke "grave seg ned" i de dårlige erfaringene, men bestemme seg for at en skal ha det bedre med neste kjæreste. :klem:

Skrevet (endret)
Lykke til videre!! Han fortjener ikke å være noen sin store kjærlighet!

Det er viktig at du tenker framover og vet hva du vil med dine framtidige forhold (jeg gjetter på at du i alle fall vet godt nå hva du IKKE vil ha). Dette er nok det mest konstruktive du kan bruke erfaringene dine til. Viktig å ikke "grave seg ned" i de dårlige erfaringene, men bestemme seg for at en skal ha det bedre med neste kjæreste. :klem:

Helt enig! Ta det som en livserfaring... Har også hatt en kjæreste som ikke var helt god. Kastet bort nesten fire år på han... Men dette har bare gjort meg til enda bedre menneskekjenner. Ser mye fortere hvis folk er falske osv.

Tenk at du er en erfaring rikere. Nå vet du hva du ikke skal rote deg bort i. Slik kan du heller snu det til din fordel! Du har en størrre fordel enn folk som aldri har opplevd noe slikt.

Denne gutten fortjente absolutt ikke å være ddin store kjærlighet, og det er han nok ikke heller :)

Bare vent.... Kjærligheten skal være gjensidig og bygge på tillit og respekt. Gled deg! Er sikker på at du kommer til å treffe ham en dag, og da er det verdt ventingen!

Du bør også øve deg litt på å bygge opp din egen selvtillit: En gutt skal gjøre seg fortjent til å få din kjærlighet, og du skal gjøre deg fortjent til hans. Forholdet skal være likestilt! Og husk; Lev for din egen del, ikke for andres!

Endret av gizmoo
  • 2 uker senere...
Skrevet

tusen takk alle sammen...utrolig hvordan dere kan legge frem ting jeg føler og tenker:-) tusen takk!Nå er det snart 3 måneder siden...han kom inn på klesbutikken min den ene dagen og virkelig så meg inn i øynene hele tiden.jeg betjente han jo selvfølegelig med høflighet osv...han ringte til meg etterpå. jeg er bare ikke intressert lengre..han kan styre med hun andre.hun får nå lov (alene) å være hans playdoll (stakkers jente)..Mn jeg er så å si over it..selv om mye er vanskelig å takle enda..føler meg idiot og har en laaang vei å gå med selvtilliten min:-( men når man er i bunnen går det bare en vei: oppover :)

Gjest antigartner
Skrevet

Stå på!

Du høres sterk og bevisst ut, etter det du har opplevd, så dette går nok den rette veien. Lykke til videre! Vi som har lest det du har skrevet husker på deg.

:duskedame::klemmer:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

I'm back jenter!!! Mer nå enn noen gang:) alt er fantastisk i livet mitt, og alt tok nøyaktig rundt 4 måneder selv om jeg var med ham i 3-4 år. Alt er mulig hvis man bare har tro på seg selv og har fokuset på rette plass! Det har jeg nå bevist. Nå verdsetter jeg familie som aldri før. Da jeg var med ham gikk all min frustrasjon og agresjon ut over disse menneskene som elsket meg høyest på jord! My takket til min lille nydlie tantunge som jeg forguder (hun er 14 måneder)! Små ting i livet mitt har begynt å fått betydning og jeg ser på ting med helt andre øyne nå enn før! Nå har jeg nådd toppen og har det godt med meg selv. Selvtilliten er høyere enn noen gang, og ikke lengre er alt rundt meg et svart hull! Takk til dere jenter/gutter som virkelig ga med GODE ord på veien! Livet er herlig! Har møtt ham ute, han kom hitt til meg og godsnakket (jeg var sjåfør den kvelden). Han spurte om jeg kunne kjøre ham hjem! Han spurte meg minst 10 ganger den kvelden! Jeg sa nei hver bidige gang. til slutt ble jeg så irritert at jeg sa ring en taxi, jeg bruker ikke en km av min bil på deg! Du er så lang ifra verdt d!:) dette var godt å få ut, virkelig! Nå er han værre en noen gang også, har en ny dame hver helg omtrent samtidig som han har ei fast ei som bare forguder ham. Huff stakkers jente, hæ? men jeg kom meg i verftall vekk, og er så sykt glad for det! Jeg har til og med truffet en ny! Takk nok en gang for alle fantastiske ord:) klem!

Endret av hilde87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...