hilde87 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 hei hei anyone!:-) jeg trenger HJELP!hvordan er bronx sko størrelse messig??Har funnet drømmeparet mitt så har jeg aldri kjøpt eller bestilt bronx sko over nettet så trenger veiledning på hvordan de er i str...store eller små?:-) håper virkeli på svar fra noen hehe:-D
Nabodama Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Min erfaring er at Beonx er litegranne små i størrelsene sammenlignet med andre. Jeg bruker 39, men har bestilt 40 gjennom Lillevinkel sko. Da kan en evt bruke innleggssåle hvis de blir litt store, men til meg har de passet godt i str 40. Det er forresten ikke noe problem å bytte, men de kan være utsolgt i mellomtiden.
Cata Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Bare for å øke forvirringen så må jeg si at paret jeg kjøpte var heller store. Ca. en halv størrelse over det jeg trodde. Så jeg måtte legge innlegg under "forfoten" for at ikke skoene skulle kippe.
Nabodama Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Bare for å øke forvirringen så må jeg si at paret jeg kjøpte var heller store. Ca. en halv størrelse over det jeg trodde. Så jeg måtte legge innlegg under "forfoten" for at ikke skoene skulle kippe. Oi, da blir det ikke lett:)
hilde87 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 oyda hehe:-) men jeg skal ha en skolett og da gjør det ikke så altfor mye om den er litt stor legger bare inn en såle:-) tror dere ikke det bli maks eller?:-)
Søtpotita Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Eg syns dei skoa eg har frå Bronx er heilt "normale" i størrelsen. Altså den størrelsen eg oftast brukar må eg også ha i Bronx.
trulta_ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Eg syns dei skoa eg har frå Bronx er heilt "normale" i størrelsen. Altså den størrelsen eg oftast brukar må eg også ha i Bronx. Det syns jeg også!
Samba Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har mange par Bronx sko, og synes at de er absolutt helt normale i størrelsen. Jeg har "alltid" brukt str 39, og det er alltid det jeg kjøper i Bronx sko også.
hilde87 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2007 takk alle sammen:-) jeg kjøpte str 38, og det er hva jeg pleier å bruke og de satt som et skudd;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå