Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel helt håpløst, men jeg begynner å irritere meg sånn over dette at jeg tenkte det var verdt et forsøk å spørre dere her inne.

Jeg prøver nemlig å komme på en sang, men det har stått bom stille i hodet mitt i flere dager nå.

Det er en norsk gruppe som synger, en av disse gruppene som synger på norsk. Det er en kjent sang, en sånn som de fleste har hørt flere ganger. De synger om en dame de liker eller noe. Også tror jeg de er på en strand eller ved sjøen eller noe, men jeg er ikke helt sikker. Jeg greier ikke å huske hvor gammel sangen er, men den er ihvertfall minst fem år gammel vil jeg tro.

Nå har jeg vært gjennom Idyll med Postgirobygget, og den der "Jeg sitter her på stranda og ser utover havet, en solskinnsdag i ferien min" med noen, men det er ingen av dem. Men det er en sånn sang. Og jeg holder på å klikke!

Kan dere ikke bare slenge ut noen kjente sanger av norske grupper som dere kommer på, så kanskje jeg har flaks? Trenger ikke å handle om damer eller strender heller, for det kan hende jeg tar feil når jeg tror de synger om det.

Ja, jeg vet. Det er en utrolig teit ting å irritere meg over, og jeg har faktisk et liv, og jeg greier å tenke på andre ting også, men det ligger liksom og surrer langt baki hodet mitt likevel. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg vil bare ha en mann

- Unge Frustrerte Menn.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Kjærlighetsvisa?? "Når sommerdagen ligg utover landet, og du og æ har funne oss ei strand... og fire kalde pils ligg nedi vannet... ... ingen e' så god som du da.. ingen e så go som du"

Halvdan Sivertsen, tror jeg.

Skrevet

"Bare slenger ut" Gartnerlosjen - Heldiggrisene" :fnise:

Skrevet

Jokke? 'Sola skinner og jeg er så glad, det er fordi jeg treffer deg i dag...'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...