Gå til innhold

Duker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på nye duker, men klarer ikke å finne noen fine... Eller jeg finner noen fine, men de er alt for dyre! Gidder ikke å betale mer for en duk enn for en gardin... Har leita på Ellos og Spar Kjøp, men fant ingen jeg likte der. Er det noen som har noen forslag/ideer til fine, og ikke alt for dyre, duker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det løpere eller småduker du vil ha, eller er det store dekkende duker til f.eks spisebord?

Til sistnevnte har jeg mange ganger kjøpt metervare, gjerne på Ikea, som jeg bare har sydd på kortsidene. Jeg har også brukt en gardinhøyde fra Ikea som duk.

Hvis det er løpere/småduker/brikker du er ute etter kan Kid, Black Design og Kremmerhuset ha mye fint, men det avhenger jo av hvilken stil du har.

Skrevet
Er det løpere eller småduker du vil ha, eller er det store dekkende duker til f.eks spisebord?

Til sistnevnte har jeg mange ganger kjøpt metervare, gjerne på Ikea, som jeg bare har sydd på kortsidene. Jeg har også brukt en gardinhøyde fra Ikea som duk.

Hvis det er løpere/småduker/brikker du er ute etter kan Kid, Black Design og Kremmerhuset ha mye fint, men det avhenger jo av hvilken stil du har.

Er ute etter løpere og småduker. Har sett på Kremmerhuset, og der hadde de en del fint, men syntes det ble for dyrt. En liten løper til 300 synes jeg er drøyt... Tenkte kanskje det fantes noen internettsider der det fantes noe lignende, men til en rimeligere pris :)

Skrevet

på kid, interiørland, bohus og skeidar kikker som regel jeg hvis jeg skal ha rimelige brikker/løpere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...