Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det jeg føler vi trenger. Det mange opp og nedturer her inne, så det er viktig å gi hverandre litt trøst og støtte.

Jeg har selv vært prøver en liten stund og kjenner følelsen med å vente på å kunne ta en test. Full av forventning og glede og spent som bare det. Så skifter det på null komma niks over i å være trist pga negativ test...

Jeg tok en test i dag morres, ganske sikker på at den skulle være positiv, men nei.... :sjenert: ikke denne gangen heller...

Skriv gjerne om dine erfaringer/opp- nedturer osv. :) Det er alltid godt å høre om andre som er i samme båt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et fint og omtenksomt innlegg. Så først: Takk for det ;)

Jeg og min mann har prøvd et par mnd nå, og vi tar det easy, ingen stress. Har som vanlig mye god sex, og nyter det lille ekstra vi har fått i forholdet vårt, nemlig det at vi faktisk vil ha barn sammen :)

Skrevet

Uff ja...sitter med et visst behov for trøst i kveld. Har prøvd i 6 mnd og hatt et nogenlunde avslappet forhold til det frem til nå. Men i dag hadde mensen med seg en guffen følelse av skuffelse og nedtur. Skuffelsen har satt seg som en klump i halsen og jeg har egentlig mest lyst til å :gråte:

Jeg vet jo at 6 måneder ikke er lenge og sender varme tanker til alle dere som har prøvd lengre enn oss. Mye spenning. Mange nedturer. Mye usikkerhet. Lykke til videre til alle både kort- og langtidsprøvere!

(Og det er lov å bli litt lei seg og skuffet, er det ikke??? :sjenert: )

Klemmer til alle!

Skrevet

:klem:

Selvfølgelig er det lov å bli trist og skuffet! Det viser jo bare hvor mye og sterkt vi ønsker å få barn.

Vi får krysse fingrene for neste pp.

Skrevet

Kjekk tråd! :)

Føler for å "syte" litt jeg også, selv om bare er i 4.pp enda :sjenert:

For jeg føler at alle andre enn oss blir gravide etter en eneste pp... og skjønner ikke hvorfor vi ikke er like heldige, selv om jeg vet veldig godt at dette kan ta tid. Jeg er nemlig ikke så veldig tålmodig av meg... :sjenert:

Selv om jeg selvsagt unner alle andre å bli gravide også, så vil jeg jo gjerne være en av de jeg også!

Skrevet

For en fin tråd :)

Jeg og mannen min har prøvd i 14 måneder nå og kjenner det begynner å tære på meg. Det er så ufattelig trist at det ikke blir vår tur snart :tristbla: Vi har jo så lyst til å bli foreldre vi også.

Hver eneste gang jeg får mensen er utrolig skuffende og tårene sitter nok løst :gråte:

Men nå står vi i allefall i kø for utredning på St. Olav og håper de kan finne ut hvilken hjelp vi trenger til å få et kjærlighetsbarn :rødme:

Skrevet
For en fin tråd :)

Jeg og mannen min har prøvd i 14 måneder nå og kjenner det begynner å tære på meg. Det er så ufattelig trist at det ikke blir vår tur snart :tristbla: Vi har jo så lyst til å bli foreldre vi også.

Hver eneste gang jeg får mensen er utrolig skuffende og tårene sitter nok løst :gråte:

Men nå står vi i allefall i kø for utredning på St. Olav og håper de kan finne ut hvilken hjelp vi trenger til å få et kjærlighetsbarn :rødme:

Har det som deg vi....

Men vi har ikke snakket med legene våre enda. Skjer det ikke før jul nå så snakker jeg med legen min.

Det er så forferdelig nedbrytende at alle rundt meg blir gravide for tiden. Siste halve året er det kanskje ti stk som skal ha barn nå. Og ikke vi... Ikke det at jeg ikke er glad på deres vegne. Har veninner som har sagt det direkte til meg at de syns det er stort av meg å bli så glad på andres vegne siden vi sliter litt selv. Men må inrømme at det kommer noen tårer når jeg blir alene ja....

Håper å kunne gi god-nyhet til familien på julaften :) Men vil ikke ha for store forhåpninger....

Skrevet

Jeg tror ikke det handler om at man ikke er glad på andre sine vegne. Det er bare så utrolig sårt at det ikke skjer med en selv...

Selvfølgelig unner man alle å få barn. Men man ønsker det så inderlig selv også, at det blir vanskelig å takle at andre "får det så lett".

Det jeg synes er litt vanskelig og er at jeg ikke kan dele denne "sorgen" med så mange... Jeg ønsker hvertfall ikke å flagge for hele verden at vi prøver å få barn. Derfor synes jeg det er godt å ha dette forumet hvor man kan dele sine "sorger" og gleder.

Klem til dere alle som sliter. Det blir våres tur en gang og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...