Gjest Tweek Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg kjeder meg sånn for tiden og det gjør sambo også. Når vi skal finne på noe står vi helt blank Det er ikke noen filmer på kino jeg har lyst til å se og har ikke lyst til å bare være her.. Noen som har noen ideer?
Gjest s.n Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Spille squash eller annen idrett brettspill besøke venner lage noe god mat sykle en tur/evt. kjøre en tur ha sex... pusse opp eller planlegge å pusse opp begynne på julegavene storrengjøring gå en lang tur plenlegge ferie
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Tips nr1: Lær deg at livet består av 90% kjedsomhet! Tips nr2: Les tips nummer 1 en gang til og nyt de 10 prosentene der livet er herlig!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Tips nr1: Lær deg at livet består av 90% kjedsomhet! Dette stemmer ikke i det hele tatt for meg. Jeg tror ikke jeg har kjedet meg ett sekund siden jeg var liten. Det er alltid et eller annet å finne på. Selv når man ikke har noe stort og spennende å gjøre er det bare å plukke opp en bok, surfe litt på Internett (random article på Wikipedia er morsomt og lærerikt), se litt på Tv, lage noe godt å spise osv osv. Når det gjelder litt mer uvanlige ting så er det jo bare fantasien som setter grenser. Kanskje en utenlandstur? Det behøver ikke være dyrt. Eller en reise et annet sted i landet som dere ikke har vært før. Eller skaff dere en ny hobby: maling, dansing, skriving, kampsport, styrketrening, lære seg å spille et instrument, fotografering, jakt, lære seg et fremmedspråk osv osv.
Gjest Gjest_Browniiez_* Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 - Bowling! Kjempemorsomt, men tar ikke så lang tid når man bare er to da.. - Dra ut på en uformell kebab-date eller lignende, eller slå til med gourmet-mat. - ...Eller spar penger og lag noe god middag/bak en kake sammen! - Når det blir snø kan dere stå på skøyter, gå på ski, kanefart osv, husk kakao - Syng Singstar, spill playstation, brettspill eller kort.. Den som vinner kan f.eks få en deilig tjeneste om dere er i det humøret ^^ - Lei en film, der er det flere alternativer enn kino.. Jeg og kjæresten ligger alltid og koser i sengen i bare undertøy når vi ser på film, blir aldri lei. <3 - Kjøp f.eks et sexspill eller noe annet spennende! Anbefaler "Lyst", der det finnes både actionkort og fantasikort, kan eventuelt fjerne en bunke og spille på egne premisser osv... Ellers er det alltid kos med noen romantiske overraskelser, pynt med stearinlys, gjem noen søte lapper, gi et gavekort med tjenester eller planlegg en julekalender til ham til jul, gjør hverdagen litt spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå