Gå til innhold

Kanebo på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Er det andre steder enn strawerrynet man kan få kjøpt kanebo billigere enn i parfymeri?

Skal ha sensai silk lotion og emulsjon, men på strawberry har dem bare lotion.

Jeg har tørr blandingshud (fet underhud og tørr overhud?) som nok også er litt sensitiv. Burde jeg da kjøpe light eller moist?

Dama i parfymeriet anbefalte light, mens andre sier moist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende de har emulsionen der, men er tom for øyeblikket.?. Mener å ha sett det.?.

Jeg har samme hud som deg og kan ikke bruke light, det blir alt for lite fukt til mitt ansikt i alle fall (har prøvd det etter anbefaling fra et parfymeri -klaga etter en mnd og fikk byttet den). Må kanskje si at dette var IB Light, ikke Sensai Silk, men de skal være ganske så lik).

Skrevet

Jeg bruker Light, og har omtrent samme hudtype som deg. For meg blir Moist for tung. Kan du få tak i små prøver eller flasker? Det hender de selger sånne små reisesett, så kan du teste begge.

Jeg har lett mye etter Kanebo på nett. og har ikke funnet det noe annet sted enn Strawberrynet, i hvertfall ikke hvor jeg forstår språket OG de sender til Norge. Jeg synes Strawberrynet ofte har dårlig utvalg.

Jeg har etterhvert begynt å handle Kanebo på Gardermoen på vei ut av Norge, men det funker jo bare hvis du har baggasje til insnsjekking (og skal ut å reise). Ellers har jeg endt opp med å kjøpe det i parfymerier i Norge. Hvis du skal til Svinesundsområdet, har de ganske mye Kanebo-produkter på Nordby, og det er rimeligere enn i Norge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...