Biebie Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Kan noen anbefale en god sjampo/balsam som gir volum til håret? Jeg har en bob-aktig frisyre (litt oppklippet). Håret mitt blir fort flatt og tungt og må vaskes daglig for å se ok ut.
Gjest Emera Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Sebastian Body Double er bra. Både sjampoen og balsamen.
enelam Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Define har kommet med en ny shampoo og balsam. Den skal visst gjøre hvert eneste hårstrå tykkere. Har ikke prøvd denne selv, men er sikkert en billig løsning
Plym Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Den grønne fra Kerastase er min favoritt. Endret 1. oktober 2007 av Plym
Merneith Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har prøvd en drøss med volum-shampoer, og har nå kommet frem til at de ikke hjelper noe særlig. Jeg har også en bob-liknende frisyre. Etter en natt så er det flatt som en pannekake. Styling er tingen har jeg funnet ut.
Gjest Borghild Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har en blå flaske fra tigi, husker ikke hva den heter.
Betsy Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Synes de fleste volumshampoene er helt ok så lenge man bytter på de. Effekten avtar fort hvis man bruker den samme hver gang. Liker vel egentlig best volumshampoen til Kerastase (sånn det skrives tro?), bare et lite minus for lukta (synes ikke den lukter veldig godt...).
Amanlis Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er fornøyd med KMS sin add volume. Den inneholder hvete som skal gjøre håret tykkere, noe det ser ut som shampoen faktisk gjør.
Trekkoppfuglen Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Min favoritt er Bumble & Bumble. Veldig god!
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Graham Webb har en kjempegod en som heter "Hair Thickner" :rødme:
Gjest Bodillen Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker den fra Define, og jeg synes faktisk den hjelper. Men jeg bruker også Define sin volumemousse, og sammen har de bra effekt. Eller så er det sånn at tro kan flytte fjell...
Gjest Blanca Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Sebastian Body Double er bra. Både sjampoen og balsamen. Jeg liker ikke denne, synes håret blir tørt som strå og ikke noe volum av betydning. Jeg bruker den fra Define, og jeg synes faktisk den hjelper. Denne kjøpte jeg på impuls, og det er faktisk det første Define-produktet jeg faktisk liker. Gir ikke voldsomt med volum til mitt lange hår, men håret blir mye lettere å forme.
Gjest Raptuza Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Gir full medhold til Redken Body Full, både sjampo og balsamen. Beste eg har brukt! Og eg brukar einast frisørsjampoar. Endret 20. oktober 2007 av Raptuza
hjertesukka Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Den grønne fra Kerastase er min favoritt. Har også prøvd denne, men var ikke bra for mitt hår, har vel aldri vært så flatt før.! Man må prøve seg fram, og skifte shampo innimellom, som sagt før her.
Gjest puselabb Skrevet 20. oktober 2007 #17 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har også brukt Defines volume shampoo. Og den holder faktisk det den lover! Det eneste minuset var at jeg fikk raskere fett hår. Men man kan ikke få alt til under femtilappen..
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 jeg liker også define sin.. fikk merkbart mye mer volum!
Umuriel Skrevet 21. oktober 2007 #19 Skrevet 21. oktober 2007 Den grønne fra Kerastase er min favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå