Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tror ikke den vil være gal til deg som blond.. kragen var litt sprø da, men hvis du liker den, løp og kjøp :-D

Endret av milkyway
Skrevet

Jeg likte veldig godt fasongen på kåpen, men ikke så godt fargen, for å være helt ærlig. Men det er jo min stil. :sjenert:

Skrevet

Likte kåpa, synes den kragen og formen var fin! Jeg er selv blond og ville helt klart ha valgt svart.

Skrevet

Jeg synes fargen var tøff. Karagen var stygg, men jeg ville valgt en annen farge hvis du er veldig lys blond.. Så det blir litt mer kontraster

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er i tvil om kragen, men syns ellers det var en fin kåpe. Likte ikke den fargen, da (hvis den fakisk ser sånn ut i virkeligheten) - syns gulfargen var for grønn. Syns forøvrig at lyst hår passer fint, ja.

Skrevet

Kul kåpa! Trur fargen kjem til å passa bra :)

Skrevet

Jeg likte kåpa veldig godt, men fargen synes jeg personlig ikke noe særlig om.

Det som hadde bekymra meg med den fargen der(er også blond) er at det fort kunne ha blitt litt blasst med blondt hår og lys grønngul kåpe. Men nå er det jo ikke noe problem å returnere til Ellos da.

Skrevet

denne kåpern er veldi hot i vinter både fargemessig og hvordan den ser ut...jeg sier LØP Å KJØP;-)

Skrevet

Jeg synes både fargen og kåpen var grusom.

Skrevet

Jeg synes det var for mye grønt i den gulfargen. Kåpen var derimot veldig søt i rød og blå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...