Gjest Sandra* Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg har et STORT sexbehov og i perioder er jeg nesten så desperat etter et skikkelig knull at jeg ville latt hvem som helst ta meg. Er alene og begynner å bli lei av mine egne hender, vil ha noe mer, noe spennende, noen å dele gledene med. Men jeg er elendig på å plukke opp signaler fra folk som prøver å flørte med meg. Jeg er bifil og STOLT av det. I det siste har jeg drømt og fantasert mye om en jente jeg nettopp har blitt kjent med, hun er så vakker, så søt, så blid bestandig og når hun snakker til meg holder hun øyekontakt med meg, gud som hun tenner meg, bare må ha henne. Jeg vet ikke om hun liker jenter på den måten og jeg tør jo ikke å spørre henne, men jeg er 75% sikker på at hun liker jenter. Uff, dette ble bare rør, hadde vel behov for å skrive ned noen av tankene og følelsene mine. :love:
Gjest milkyway Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 you and me both... jeg har tilgang, men i disse dager mensen, så det holder på å klikke for meg vet jeg ikke skal klage i forhold til deg, men jeg føler et dypt savn i underlivet fra å gå fra flere ganger om dagen, til å måtte ta i bruk dusjen.. Øy inviter dama med ut på non pils, da vil dere kunne snakke lettere om det.. er det noe der, kjør på, er det ikke noe der, så prøvde du iallfall
Jalp Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort et framstøt mot denne damen. Jeg opplever at heterofile kvinner ikke har det hysteriske forholdet til bifil eller homofil legning som heterofile menn har. Derfor tror jeg forholdene ligger godt tilrette for at du finner en positiv respons på ditt initiativ. Uansett: Hva har du å tape? Du "har" henne ikke idag, så sånn sett har du vel ikke noe å miste? Ellers må jeg si at det er befriende å høre om en kvinne som er ærlig i forhold til sin kåthet og lyst på sex. Jeg tror ikke du i forhold til sexdrive er så spesiell. Men du er spesiell når du er såpass at du kan stå for det og si det.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 you and me both... jeg har tilgang, men i disse dager mensen, så det holder på å klikke for meg vet jeg ikke skal klage i forhold til deg, men jeg føler et dypt savn i underlivet fra å gå fra flere ganger om dagen, til å måtte ta i bruk dusjen.. Ikke noe stress med sex mens man har mensen vel? Eller har du for vondt?
Gjest Pax Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Så synd for dere. Yme og jeg har sex heeeele tiden! Eller ikke. Eller jo. Eller kanskje. Hvem vet, egentlig?
Gjest milkyway Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Ikke noe stress med sex mens man har mensen vel? Eller har du for vondt? Yeah, føles ut som livmora mi er et bygningsannlegg med bulldosere og lufttrykkbor under mensen.. ikke på den positive måten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå