Gå til innhold

Sende tilbake to pakker til H&M i samme emballasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått tilsendt to pakker fra H&M med bare to dagers mellomrom, og de er ganske små begge to.

Kan jeg putte begge pakkene i en stor konvolutt/emballasje og klistre bare den ene returlappen på så jeg slipper å betale porto to ganger?

På siden til H&M sto det jo at den andre pakken først skulle komme om flere uker... Ellers hadde jeg bedt om å få det i en pakke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har nå fått tilsendt to pakker fra H&M med bare to dagers mellomrom, og de er ganske små begge to.

Kan jeg putte begge pakkene i en stor konvolutt/emballasje og klistre bare den ene returlappen på så jeg slipper å betale porto to ganger?

På siden til H&M sto det jo at den andre pakken først skulle komme om flere uker... Ellers hadde jeg bedt om å få det i en pakke :(

jeg ville puttet dem sammen... så lenge du sender med begge "returlappene" inni så kan jeg ikke skjønne at det skulle by på problemer..

Endret av Titti73
Skrevet

Du behøver ikke betale porto på returen til HM.

Om du kan sende pakkene sammen vet jeg ikke.

På pakkene fulgte det med returseddel. Fyll ut denne og lim på adresselappen på utsiden av pakken.

Skrevet
Du behøver ikke betale porto på returen til HM.

Om du kan sende pakkene sammen vet jeg ikke.

På pakkene fulgte det med returseddel. Fyll ut denne og lim på adresselappen på utsiden av pakken.

Ah nei, man betaler nok porto uansett. Kan faktisk lønne seg å kjøpe frimerker selv. Spørs hvor mye pakken veier.

Fra Hm.com

Har du benyttet vår forhåndsbetalte returadresselapp, er frakten trukket fra retursummen.
Skrevet

Ja, det har jeg gjort flere ganger, bare send med begge returlappene inni pakka, og bruk bare en av klistrelappene utenpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...